wojtek123 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Witam koledzy dzisiaj zauważyłem że tylna prawa opona a mianowicie jej rant zewnętrzny jest dość mocno zdarty i z ząbkowany a lewa opona tylnia jej rant zewnętrzny też zaczyna się ząbkować, dodam że opony to BARUMKI niestety . Jaka może być przyczyna zawiecha siadła nic tam nie stuka ani nie buja , amorki też nie kołysają choć jutro pojadę je sprawdzić więc co to może być ? auta też nie ściąga na boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Zbieznosc jedz sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Zbieznosc jedz sprawdzic tak właśnie zrobię ale przed tym amorki sprawdzę ile procent mają jeszcze[br]Dopisany: 30 Październik 2011, 21:47_________________________________________________byłem na badaniu amorków są ok więc tylko zawiecha została i sprawdzić zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak sie sprawdza ile amorki maja % ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty12345 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Na stacji diagnostycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Jak sie sprawdza ile amorki maja % ? i nawet mozesz poprosic o wydruk i jaka metoda bylo sprawdzane hmm...moze zbliza sie koniec tulei gumowej na tylnej belce, ze Ci tak zabkuje ojciec tez podobne objawy mial ale w 80 bb4 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 a... juz myslalem ze wy to sami jakos sprawdzacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 a... juz myslalem ze wy to sami jakos sprawdzacie Możesz sam sprawdzić naciskając na tył auta, jak nadmiernie będzie bujać to amorki się kończą, jeśli będą sztywno trzymać to są ok Witam koledzy dzisiaj zauważyłem że tylna prawa opona a mianowicie jej rant zewnętrzny jest dość mocno zdarty i z ząbkowany a lewa opona tylnia jej rant zewnętrzny też zaczyna się ząbkować, dodam że opony to BARUMKI niestety . Jaka może być przyczyna zawiecha siadła nic tam nie stuka ani nie buja , amorki też nie kołysają choć jutro pojadę je sprawdzić więc co to może być ? auta też nie ściąga na boki Sprawdz tuleje tylnej belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 kolego SEBUL ja dziś byłem na sprawdzeniu amorków na stacji diagnostycznej i gość mnie skroił aż 10 zł hehehe samemu nie dasz rady tego sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 i jak te amorki w jakim stanie :?: a tulej na belce mozesz sprawdzic samemu... auto stoi na kolach, podluz pod przednie kola kliny i tylnym kolkiem (raz prawym, raz lewym) próbuj krecic w prawo lub lewo (produ,tylu) i powinno sie ukazac, ktora tulej jest juz KaPut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A to zyd, jak mogl 10 zl brac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 i jak te amorki w jakim stanie :?: a tulej na belce mozesz sprawdzic samemu... auto stoi na kolach, podluz pod przednie kola kliny i tylnym kolkiem (raz prawym, raz lewym) próbuj krecic w prawo lub lewo (produ,tylu) i powinno sie ukazac, ktora tulej jest juz KaPut jeżeli pytasz jak u mnie to jest spoko wszystkie po 75-74 % kolego SEBUL najlepiej podjedz sobie do jakiegoś dobrego mechanika i sobie sprawdz bo samemu to nie robota jak się na tym nuie znasz takie jest moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się