Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Problem skaczące obroty


Debian27

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie sprawa dotyczy audiczki rok 2001 z silnikiem 1.8T(znajomy). Narzekał na skaczące obroty oraz, że czasami na luzie sama przyspiesza. PO podpięciu vag wykazał następujące błędy:

6 Faults Found:

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 35-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal

P1539 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Jesli ktos jest w stanie namierzyć problem to prosze o pomoc, a z uwagi na to, że mieszka on 60 km ode mnie to powiedzcie co robic/ co sprawdzić i jak gdyż bedę u niego w najbliższy weekend. Dodam, że jego znajomy mechanik mówił coś na temat sondy lambda. Za wszelkie sugestie dzięki smiley

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16487 - Powietrze czujnik przepływu masy (G70): Signal zbyt wysokie

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy zaworem Turbo i przepustnicy (check DV!)

P1297 - 35-00 - -

16955 - Hamulce Switch (F): Nieoczekiwane sygnału

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Temperatura cieczy chłodzącej silnik. Sensor (G62): Signal Nieoczekiwane

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System Too Rich

P1137 - 35-10 - - - Intermittent

17947 - Sprzęgło pedału Switch (F36): Nieoczekiwane sygnału

P1539 - 35-10 - - - Intermittent

to wujek google wyplul. Wg mnie do sprawdzenia przelplywka, chyba turbo sie przycina, czujnik temperatury cos nie gra a o co chodzi z tymi pedalami to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o P0116 16500 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): niezrozumiały sygnał - tak to tłumaczy VCDS czyli:

1. Czujnik temperatury może źle podawać sygnał sprawdzić omomierzem (czujnik z tyłu silnika podwójny z czterema przewodami w ADR)tabelka wskazań gdzieś na forum pewnie jest

2. mogą być przewody czujnika

3. Duże prawdopodobieństwo, że to termostat- sprawdzić. Sterownik rejestruje sygnał przy starcie za niski niż ma to zadeklarowane stąd taki błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...