Mariusz96 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam Panowie potrzebuje schemat obiegu wody w moim silniku... Szukalem w necie z godz nie moglem znalezdz proszę o pomoc.
Mariusz96 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Dzięki Robercie. . . a masz może jakiś opis do tego gdzie woda wchodzi gdzie wychodzi.[br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 20:29_________________________________________________Witam. Jak prawidłowo powinien dzialac Termostat czy w tych temperaturach jak teraz chłodnica będzie gorąca czy nie. . .?proszę o Odpowiedz.Bo mam dylemat co do samochodu i prawdopodobienstwo Zlego działania bądź puznego otwierania Termostatu.
ROBERT Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Góra chłodnicy będzie dosyć ciepła zanim termostat się otworzy
Mariusz96 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Aha.Rozumiem u mnie Jest ciepła ale nie bardzo mocno.Czy ORI Termostat może się otwierać w przedziale 92- 95 stopni? bo u mnie tak Jest właśnie.
ROBERT Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 A skąd wiesz , że otwiera się akurat przy takiej temp. ?
Mariusz96 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Bo podłączyłem vaga i samochod jak chodzil to przy temperaturze 90stopni dolny wąż był zimny jak osiągnął 94 stopnie na vagu to zrobil się gorący. Temperaturę sprawdziłem tak- silnik potem bloki powiarowe i blok 21 tam mi pokazywał między 88.5 a 94.5. Moim zdaniem ten Termostat ORI zaczyna sie otwierac się przy 92 stopniach. Jeszcze jedno pytanie czemu mój wskaźnik Jest tuż przed 90 stopni? jak mam na vagu 94.5 to nawet się nie wychyli za 90?czy on Jest tak skonstruowany że tak ma być bo to Jest jeszcze bezpieczna temperatura dla silnika?żeby Poprostu oka kierowcy nie denerwować?
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Sprawdź ile wskazuje G2 w [17 Instruments] tam w którymś bloku będzie temp. , poza tym temp. sprawdzaj podczas jazdy , miej włączonego VAGa i jedź , wtedy sprawdzaj sobie ile wskazuje G2 i ile G62 ( mogą być minimalne różnice między nimi rzędu kilku oC ) ... wskazówka ma być równo na 90oC , zrób test el. wykonawczych 17 Instr. , wskazówki powinny zatrzymać się dokładnie na środku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się