zuloo 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Podejrzewam ze padło mi łożysko koła przedniego, chce je wymienić ale nie wiem które. Jak skręcam w lewo podczas jazdy nasila się huk, gdy w prawo ustaje. Kiedyś już zmieniałem łożysko, identyczne objawy miałem ,ale nie pamiętam jak wtedy huczało (w która stronę skręcałem). Podnoszenia auta i kręcenie kołem nic nie daje bo nic nie słychać. byłem w aso i tez nie stwierdzili ze to łożysko. Miał ktoś takie objawy i które to koło było? bo szkoda darmowej roboty i kasy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmus2006 1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Mieliśmy tak w mamy miśku... skutkiem tego wymienili oba łożyska z przodu. Pamiętam, że przy skręcie w prawo cichło a był lewy przód. Dodatkowo lewa opona ścieła się od wewnętrznej, więc może u Ciebie też coś tam widać. U mnie szumiało z tyłu ewidentnie z lewej ale i tak poszły oba bo kasa za łożysko nie duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 w/g mnie do wymiany prawe łożysko - jak skręcasz w lewo, prawe dostaje jeszcze większe obciążenie i buczy, huczy z ciekawości zawsze można podnieść jedną i drugą stronę i sprawdzić oba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 U mnie huczalo przy skrecaniu w lewo i siedzialo lewe lozysko.Podczas jazdy na luku w prawo nie bylo nic slychac. Tak naprawde doszlem ktore to lozysko podczas zmiany kol letnich na zimowe.Sprobuj zrobic tak.Podnies autko na lewarku wczesniej odkrecajac lekko kolo tak jakbys chcial je zupelnie zdjac.Na podniesionym kole dokrecaj szpilki u mnie w pewnym momencie zauwazylem ze cala piasta lekko sie rusza podczas dokrecania.Wtedy wiedzialem ze na 100% to lewe lozysko.Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 :mysli:i tak dwa dni myślałem i myślałem. I wydumałem, jest taka zasada . Jak skręcasz w lewo i huczy mocniej zaś w prawo słabiej to padło łożysko od pasażera i na odwrót teza potwierdziła się przy wymianie łożyska trafne było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 :good: :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 :mysli:i tak dwa dni myślałem i myślałem. I wydumałem, jest taka zasada . Jak skręcasz w lewo i huczy mocniej zaś w prawo słabiej to padło łożysko od pasażera i na odwrót teza potwierdziła się przy wymianie łożyska trafne było No widzisz u mnie jednak bylo na odwrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paniekierowniku 1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 A u mnie ani luzu, ani zwiększania hałasu przy skręcie w lewo czy też w prawo. Ale ostatnio wyciągałem półoś bo miałem luźny pierścień absu i zauważyłem, że piasta nie kręci się swobodnie tylko tak jakby przeskakiwała po jakichś ząbkach jak grzechotka. Wcześniej nie miałem żadnego hałasu ale felga się nagrzewała. Złożyłem wszystko bez wymiany łożyska i teraz felga się nie grzeje ale zaczęło dość głośno buczeć w aucie. Rozbierać jeszcze raz i wymieniać łożysko ? Aaa i jakim momentem dokręcić śrubę piasty (przyznam się, że ostatnio zrobiłem sobie znaczek i do tego miejsca dokręciłem, ale wolę mieć pewność przy wymianie nowego łożyska) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Szum w łożysku to objaw przedśmiertny przed jego rozpadem lub zatarciem. Poprzedni właściciel tak miał dlatego mam zniszczone nadkole plastykowe i metalowe i naruszoną przekładnię kierowniczą, uszkodzone wahacze dał nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Szum w łożysku to objaw przedśmiertny przed jego rozpadem lub zatarciem. Poprzedni właściciel tak miał dlatego mam zniszczone nadkole plastykowe i metalowe i naruszoną przekładnię kierowniczą, uszkodzone wahacze dał nowe. To tez nie jest regula bo u mnie lozysko buczalo a jednak nic sie wiecej nie uszkodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elber 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 u mnie huczenie nasila sie przy skrecie w lewo ,tylko gdy jadę powoli to nic nie słychać dopiero przy predkosciach koło 60 km/h zaczyna być słychac ? czy to aby napewno łożysko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się