Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Róznice w wałkach rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, koledzy mam pytanie bo w piątek wymieniam rozrząd, popychacze, uszczelniacze itp. Chodzi mi o wałek rozrządu w moim 1z a mianowicie jeśli się okaże że jest w kiepskim stanie to czy mogę zapodać w razie czego wałek z golfa IV 110ps? Są jakieś różnice w wałkach w silniku 90ps a 110ps?

Opublikowano

Golf IV ma już nowszej generacji silnik, alu dekiel już jest i vacum pompa napędzana wałkiem rozrządu własnie wiec wałek jest raczej inny.

Opublikowano

Wałek rozrządu pasuje z każdego starego kibla takich jak:AHU, AFF, AFN, ALE ... nr kat. to: 028 109 101 F.

Opublikowano

Jest sens pchać się w używkę czy kupić nowy, na alledrogo widze FEBIego za 300zł.[br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 21:19_________________________________________________Kupiłem nowy wałek RUVILLE.

Dzisiaj oddałem auto do mechanika, powodem jest wymiana rozrządu przy okazji której wymieniam uszczelniacze zaworowe, popychacze. Powodem jest wieszanie się popychaczy i głośna praca przy starcie i w czasie jazdy. Powiedzcie mi bo mechanik kazał mi kupić oring na wałek rozrządu i na pompę olejową czyli co będzie ściągał misę olejową w celu jakim? Rozumiem że jak ściągnie misę to wyczyści cały syf znajdujący się w niej ale po co ściągać pompę olejową?

Opublikowano

chodziło mu o uszczelniacze na wałek rozrzadu i na wałek napedu pompy oleju i vacum pompy. nie bedzie sciagał miski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...