drarek 0 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam Od pewnego czasu zaczęło ubywać mi płynu od wspomagania. Dzisiaj jak zmieniałem koła zobaczyłem, że mam uszkodzoną gumową osłonę od maglownicy spod której kapie płyn. Czy oznacza to, że maglownica kwalifikuje się do regeneracji czy może to tylko wina uszkodzonej osłony??? Może ktoś polecić jakiś sprawdzony i najlepiej niedrogi zakład w Warszawie i okolicy, który zajmuje się regeneracją maglownic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 ja mialem podobnie dwa lata temu regeneracja ok 700zl z wymontowaniem i zamontowanie.a co do warsztatu w twoim miescie niestety niznam pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Kurcze moja osłona też jest szmelc, ciekawe kiedy padnie magiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Jakieś półtorej roku temu miałem podobny problem, To zamówiłem sobie na allegro komplet uszczelek maglownicy zmieniłem i narazie śmiga.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Czyli jest szansa, że wystarczy wymienić uszczelki i będzie ok bez konieczności regeneracji maglownicy?? Mechanik mi mówi że trzeba ją wyjąć i się okaże co jest do zrobienia. Znając życie to powie że trzeba regenerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam Miałem wymienianą maglownicę. Po wymianie pali się cały czas kontrolka abs i ESP O co chodzi?? Przecież nie było nic odłączane co mogło by być przyczyną palącej się kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 nie widziałem żadnych wrzerów ani nic, więc wymieniłem wszystkie uszczelki i narazie git.. a powiedz mi czy da sie je wymienic w warunkach garazowych znaczy sie te uszczelnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Hmm ciężko mi powiedzieć bo pracuje w warsztacie, niby dla chcacego nic trudnego ale się trochę męczyłem no i już nie bardzo pamiętam jak To tam było :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 ok dzieki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam Zakupiłem regenerowaną maglownicę w pewnej firmie zajmującej się regeneracją. Swoją starą zostawiłem u nich. Po zamontowaniu mam problem polegający na blokowaniu się kierownicy przy skręcaniu . Czasami jest wszystko ok a czasami kierownica podczas skręcania nagle blokuje i nie mogę jej dalej skręcić. Muszę lekko odbić w drugą stronę i dopiero dalej można skręcić. O co tu chodzi??? Płyn został wymieniony jest nowy i czysty stan ok. Pompa wspomagania też działa. Czy przyczyną blokowania się kierownicy może być źle naprawiona maglownica?? Czy maglownicę można źle zamontować bo wydaje mi się że chyba nie. Czy ktoś miał coś takiego?? Pomocy ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof29it 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Miałem tak ze swoją maglownicą tuż po wymianie.Na wolnych obrotach i do ok 2,5 tyś nie działało wspomaganie.Warsztat doradził zmianę pompy.Jednak po 300 km maglownica się "ułożyła" i działa do dziś na starej pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się