Skocz do zawartości

Lulek

Pasjonat
  • Postów

    667
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lulek

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lulek

0

Reputacja

  1. Moze jakas adaptacje zaworu lub reset ustawien czujnika cisnienia? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  2. A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  3. Łapy i cały osprzęt, turbo, kolektory, filtr paliwa, weze wodne itd
  4. Luz, pytaj śmiało o wszystko immo dawałem koledze który się tym zajmuje i mi ogarnął Z rzeczy które pamiętam, To jeszcze silnik fajnie brać z wężami wodnymi od nagrzewnicy, bo są na szybko złącza, plasticzek pod zbiorniczek wyrównawczy który trzyma dwie wtyczki od czujnik wałka i wału korbowego, flansza(dystans) pomiędzy silnik i skrzynie(jeżeli jest 6 biegowa), jak przechodzisz z 2.5 tdi To część wydechu za turbo, jak mi się coś przypomni to dopisze
  5. Jak kupisz silnik z paska To zeby on miał wiązkę kompletną ze sterownikiem i bezproblemu wg 1-ego posta sobie przerobisz ja immo wypierniczyłem, w przedlifcie chyba by nie zagrało, z resztą nie potrzebne To się nie zagłębiałem
  6. Jestem w trakcie przekladki tzn w sumie koncze powoli, bo zostal wydech i fmic ;-) ja przechodzilem z 1Z na AVF, kabelkologua opisana w pierwszym poscie jak najbardziej przydatna i w sumie nie bylo zadnego problemu laczy sie z kompem itd bez problemu jest kilka pierdół ktore trzeba dodatkowo ale nic strasznego. Najwaznjejsze by miec kompletna wiazke od PDka i gra Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  7. Przerabiałem temat po innych mechanikach. Czyścili końcówki centralnie na otworkach i dlatego zdechły, wystarczy nawet szmatka przelecieć po otworkach i kicha a korekcje i Bipy mogą być idealne a będzie jechał jak SDI a nawet gorzej..
  8. Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy * ale nie stać mnie na Wagnery za 9k Spoko, kukam pytam z ciekawości, bo kolega sie przymierza do dlubania silnika i pytam orientacyjnie z ciekawości możesz jescze napisac czy sprzeglo S4 czy RS4 no i czy seryjny trójnik? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  9. A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4?
  10. Nawet jak są wszystkie spalone, powinien palic bez problemu.. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  11. Zamiast zaworka zwortnego do szukania przyczyny lepiej podlaczyc przezroczyste przewody i na banke odpalic auto, zostwic na noc i zobaczyc jak zapali Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  12. Bron boze jakies zaworki wstawiac. Gdyby byly konieczne To fabryka by wyposazyla w nie samochod. Przyczyne trzrba znaleźć a nie ją omijac. Proponuje zaczac od wymiany uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  13. Dokladnie tak jak kolega pisze, robia sie zimne luty standart w tych klimatronicach przelutuj i bedzie sztos Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
  14. Jest sztos Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...