Jump to content
33 33
pre_pl

Spoty 3M - Parking podziemny sektor B10 - CH Matarnia

Recommended Posts

Spoty odbywają się w zależności od ilości chętnych i możliwości czasowych, wszystkie ustalenia na bieżąco odbywają się w tym wątku.

Edited by kamil-vag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł całkiem niezły.


A4 B7 2007 =>

A3 8P Sportback 2010 =>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chociaz nie mam audika to moge sie z wami spotkac. Tylko pytanie gdzie mialoby byc to spotkamnie i kiedy. Mi by odpowiadalo jakos w tym miesiacu bo pieprzona sesja sie zaczyna na poczatku czerwca. Ja proponuje Gdynie, moze na skwerze, lub jakas miejscowosc nadmorska, ale ten pomysl raczej nie bedzie najlepszy bo tam sie nic nie dzieje o tej porze, wiec moze gdynia - skwer, kamienna góra, parking kolo teatru muzycznego, tam bysmy sie spotkali i i gdzies pojechali ewentualnie.

prosze o wypowiadanie sie osob z trojmiasta w tym poscie, nawet tych ktore zazwyczaj tylko patrza, moze bylyby chetne aby sie spotkac. Trzeba sie w koncu poznac. Kleju ma racje jest nas coraz wiecej z trojmiasta.

Osoby chetne niech pisza kiedy by im pasowalo i gdzie to wtedy cos ostatecznie ustalimy. pozdrawiam

Wreszcie ktos pomyslal na temat spotu.

[ Dodano: 2006-05-04, 19:08 ]

Widze ze jakos nikt sie nie kwapi aby sie wypowiedziec. Ejze podgladacze juz do klawiatur i pisac


vx58yirhfcrnt3hf.jpg

<br />Opel Kadett 1.4i 60 KM now

<br />Audi A4 1.9 TDI 110 KM in the future

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam:)tez jestem z Trojmiasta,dokladnie Gdynia:)jestem nowy na tym forum:)oraz nowym posiadaczem Audi:)i Gdynia bardzo mi pasuje:)pozdrowka:)


Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minelo troche czasu od ostatniego postu wiec moze jest juz po spotkaniu ale jakby nie to ja tez za Gdynia.

Pozdro


Pozdrawiam, adam

<br />

<br />________________

Share this post


Link to post
Share on other sites

My z Murzynem jestesmy na weekend w Łebie, wiec kombinujcie cos chlopaki :mrgreen: Beach party :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to moze lekka ustawka na open'er'a??


Blood on a tissue on the floor of the train<br />Sun goes down, temperature drops<br />Beautiful burnout, beautiful burnout<br />Bird<br />Chrome

Share this post


Link to post
Share on other sites

może odgrzejemy temat spotkanka w 3miescie???


srebrne Audi A4 Avant 1.9 TDi AFN 97r. klimatronik, webasto, org. audio Concert I + emulator zmieniarki->MP3 HomeMade

Licznik z FIS z białym podświetleniem z II liftu A4 --> kupię wyświetlacz FIS do A4 B5 polift ideał <-- za rozsądną kwotę

Share this post


Link to post
Share on other sites

widze, ze cos sie ruszylo:D jasne sluchajcie... mowcie kiedy macie ew. czas na male spotkanie. jak ktos ma pomysl na konretna date lub miejsce to rowniez piszcie. moze cos sie uda zorganizowac;)


We ride together we die together..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli o mnie chodzi to mam ograniczone mozliwosci czasowe. Bede w 3city 8/9 lipiec a potem od 24-30 lipca. Jesli pasuje wam cos z tych terminow to piszcie.


Pozdrawiam, adam

<br />

<br />________________

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Keżor

ja jestem teraz od 3 do 10 w Sopocie jak coś :) i pisze sie na spot. jak coś to mój numer [hide]501 375 844[/hide] bo nie bede miał możliwości kożystania z kompa ;) dajcie jakieś info gdzi i kiedy :) jak już sie zdecydujecie ;) pozdro 3rójmiasto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Jeśli idzie i spoty w trójmieście to nie ma z tym żadnego probloemu. Jest przecież Trójmiejski Klub Audi, który spotyka się co miesiąc. Co prawda A4 są tam raptem dwie, czasami wpadają też ze starogardu gd. i jest nas liczniejsze grono. Jakby co to zapraszam na tkaudi.org po więcej informacji. Jakby co to jestem skłonny spotkać sie w gronie samych posiadaczy A4.

Pozdro


Rozruszniki Alternatory - Hurtownia, dla uÂżytkownikĂł forum rabaty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Panowie a może bardziej na zachód :lol:

Czy juz coś ustalono, kiedy i gdzie?

Milo by bylo sie spotkac w tak wytwornym towarzystwie.

Pozdrawiam


REGULAMIN FORUM !

Share this post


Link to post
Share on other sites

W następnym tygodniu prawdopodobnie będe w Gdyni.

Jak coś to możecie coś tam zoorganizować jakiś mały spocik to was odwiedze.

Jutro dam wam znać kiedy dokładnie będe jechał tam.

Pozdrawiam Trójmiasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to może jakieś konkretniejsze decyzje? Ja czekam... :D


bez zwierzęcia w naszym wnętrzu jesteśmy tylko wykastrowanymi aniołami..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) hary no to moze na skwerku w gdyni,tylko jaka godzina,moze w niedziele dogramy dokladnie;))

Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bede tam w poniedziałek,bo mam tam sprawe to załatwienia i pomyślałem że przy okazji mogłbym sie spotkac z klubowiczami trójmiasta.

Ja myśle że tak na południe możemy się zgrać,między 12 a 15.

Gajzer a gdzie jest ten skwer w Gdyni? Ja tak dobrze tych rewirów nie znam, kilka razy tam tylko byłem. Ja myśle że można się zgrać tam jak jest te nabrzeże ze statkami,Dar Młodzieży itd. Tam jest duży parking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hary, to jest wlasnie skwer :) godzina mi odpowiada i mam nadzieje ze bedzie wiecej osob, i ze pojawi sie tez Yshia, mi osobiscie odpowiada zakres godzin, wiec wstepnie moze bysmy sie ustawili na na okolo 13 ??


Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gajzer, daj mi swój numer na priv.

Nie obiecuje ale postaram sie przyjechać audi.

Narazie całe dnie spedzam w garażu,kleje m.in zderzak.

A teraz jeszcze coś z kablami.

Ide na garaż.

Jak wyslesz swoj nr mi to zadzwonie do ciebie wieczorem lub jutro rano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gajzer, daj mi swój numer na priv.

Nie obiecuje ale postaram sie przyjechać audi.

Narazie całe dnie spedzam w garażu,kleje m.in zderzak.

A teraz jeszcze coś z kablami.

Ide na garaż.

Jak wyslesz swoj nr mi to zadzwonie do ciebie wieczorem lub jutro rano.

nr na priv poszedl ;)

Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stary, nr nie doszedł :???:

Byłem wczoraj w Gdyni, pokręciłem się po skwerze około południa.

Zastanawiam sie Gajzer czy cie nie widziałem w centrum.

Wiśniowy kolor masz? Bo widziałem właśnie coś podobnego jak na zdjęciu w twoim profilu.

[ Dodano: 2006-10-10, 13:13 ]

Prawdopodobnie będe jeszcze około 18 pazdziernika w Trójmieście także można coś rozkminić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stary, nr nie doszedł :???:

Byłem wczoraj w Gdyni, pokręciłem się po skwerze około południa.

Zastanawiam sie Gajzer czy cie nie widziałem w centrum.

Wiśniowy kolor masz? Bo widziałem właśnie coś podobnego jak na zdjęciu w twoim profilu.

[ Dodano: 2006-10-10, 13:13 ]

Prawdopodobnie będe jeszcze około 18 pazdziernika w Trójmieście także można coś rozkminić.

:)no mam taka wisnie a czasami pomarancz:)na brazowych skorach:) byc moze ze widziales bo ja tez bylem w centrum :) jak cos to wysle Tobie jeszcze raz nr i bedzie trzeba dograc na 100% :) tylko daj znac;)

Golf II 1.3,Calibra 2.0 8v, Audi 2.6 v6 , ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej, Pomorzanie - ruszamy coś w temacie spota ?

coraz więcej nas jest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestem za tylko moje auto będzie mobilne gdzieś za 2 max 3 tyg :(


VIPerfucker ;) 511-11-55-44

Share this post


Link to post
Share on other sites
jestem za tylko moje auto będzie mobilne gdzieś za 2 max 3 tyg :(

spoko ;) i tak idą święta, więc pewno ludziska co innego w głowach mają...

Ale trzeba rozruszać towarzycho

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakies spotkanko by sie przydalo, co prawda ja bym na nie pewnie skm'ka przyjechal :) bo studiuje w 3miescie a autko mieszka w centralnej polsce i widuje sie z nim rzadko, ale to nie umniejsza mojej audimanii :) wrecz przeciwnie :)


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sie tez zglaszam! a co se bede zalowal :) Bardzo licze na jakis zlot. Najchetniej po nowym roku bo wczesniej mam kruchp z czasem... pozatym jak juz bylo wczesniej powiedziane to sa swieta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, to ustalamy jakiś termin po nowym roku. Chyba dla każdego będzie tak wygodniej, święta to zwariowany okres...

Jakaś sobota, czy któryś wieczór w tygodniu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
33 33

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...