Skocz do zawartości

kozikron

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kozikron

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kozikron

0

Reputacja

  1. Znalazlem widowajce. Problem byl w styku od stacyji. Na pinie nr 15 pojawialo sie napiecie okolo 3 volt i nie mozna bylo zapalic silnika. Po kilku przelaczeniach na styku jest pewne 12 v i silnik dziala od pierwszego strzalu. Problem rozwiazany. Przestalt tez sie wyswietlac bledy Absu
  2. Mam problem z samochodem Audi A4 b6 1,9 TDI silnik AWX. Problem polega, że nie ciężko pali. Udało mi się zdiagnozowac kiedy ma to miejsce. A sytuacja wygląda następująco. Silnik palił bez problemu. Tylko raz na jakiś czas wyświetlał się błąd hamulców dokładnie ABSu i po czym gasnął błąd a silnik pracował prawidłowo. Ostatnio wróciłem z trasy samochód postał około godziny i do palenia, a tu kręci rozrusznik a nie słychać aby zagadał. Kilka prób i nic, aż rozładowałem akumulator. Kolega podjechał samochodem i użyczyłem od niego prądu . Kręcenie pierwsza klasa, jak na nowym akumulatorze i też nie chciał zagadać. Kilkukrotnie kręciłem stacyjką po czym załączył się silnik i działał. Pojechałem do domu zgasiłem samochód, do palenia a tu nic. znów to samo. Podłączyłem komputer na wyłączonym silniku, przekręcona stacyjka i nie mogłem się połączyć z sterownikiem silnika i absu. Błędy był na module liczników, a w historii brak komunikacji z sterownikiem silnika i absu. Zainteresowało mnie, że jakoś dziwnie świecą lampki na desce rozdzielczej jakby trochę słabiej, Kręciłem rozrusznikiem i nie zagadał. Kilkukrotnie próbowałem a w pewnej chwili, kontrolki zaczęły o wiele lepiej świecić starter na rozruszniku silnik pali. Dzisiaj też miałem ten sam przypadek, raz na jakiś czas jak wskaźniki przygasają to nie ma szans odpalić, jak świecą trochę mocniej od razu z pierwszego strzała jest palenie. Z ciekawości sprawdziłem przekaźniki pod komputerem silnika i są sprawne. Sprawdzałem na miernikiem i oddzielnym zasilaczem. Wychodzi tak jakby coś nie łączyło stykało. Nie mam schematów i informacji z czego jest brane zasilanie sterownika ABSu i Silnika, może coś na stacyjce jest nie tak i za którymś razem załącza napięcie na sterowniki. Prosżę o pomoc.
  3. Witam. Myślałem, że wszystko się uspokoiło, ale niestety ponownie jak postoi 2 3 dni jest ciężko palić. Gdzie należy wymienić te zawory zwrotne, aby wyeliminować tą ewentualność.
  4. Samochód ma połowę baku i dzisiaj rano nie było problemem z paleniem. Stał też na lekkim wzniesieniu. Nie wiem co to może być.
  5. Witam. Od około tygodnia mam problem z rannym paleniem. Sprawa wygląda w następujący sposób. Rano podgrzewam świece do czasu jak zgaśnie kontrolka po czym pale samochód odpala na 1,2 sekundy, trochę trzęsie silnikiem po czym gaśnie. Aby zapalić samochód muszę kręcić rozrusznikiem około 30 sekund. Powoli wchodzi na obroty i jest w porządku. Jeżdżę z przerwami w ciągu dnia i nie ma problemu z paleniem. Niekiedy wydaję mi się jak zapale to delikatnie obroty spadają na jakieś 2 sekundy po czym wracają do normy. Co może być problemem. Czy przypadkiem paliwo się nie cofa do zbiornika i zapowietrza się układ paliwowy. Proszę o pomoc i sugestie co może być.
  6. a jest możliwość sprawdzenia działania przełącznika, na prawe drzwi wszystko działa ok, składatnie też. Tylko brak sterowania lewym lusterkiem.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2011, 16:13_________________________________________________czy jest możliwość sprawdzenia i regulacji lusterek za pomocą vaga ---------- Post dopisany 07-09-2012 at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany 14-09-2011 at 09:01 ---------- Czy winą może być przełącznik. Czy sam moduł sterujący znajdujący się w drzwiach.Kable i silniczek lusterka jest sprawny na 100procent. Problem robie albo przełącznik albo sam sterownik. Proszę o pomoc bo powili mnie to męczy.
  7. Ostatnio też miałem taki problem. Łącznik gumowy wymieniłem i zupełnie inne hamulce. Koszt 20 zł można wymienić samemu.
  8. Witam. Dzisiaj przejrzałem wszytskie przewody odnośnie sterowania lusterkami. Przewody są OK. Silniczek jest sprawny bo podłączałem go na krótko. Vag cały czas wykazuje błąd 939 silniczek lusterka lewego v149 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem. Co jest już nie mam siły gdzie szukać przyczyny. Co to za błąd i jak sprawić aby mieć sterowanie lusterkiem.
  9. Sprawdziłem i wychodzi następująca diagnoza, silniczek lusterka jest sprawny. Najwidoczniej jest problem z przewodami. Czy posiada ktoś jakiś schemat samej elektryki lusterek.
  10. Ma może ktoś do sprzedania silniczek do lewego lusterka poszukuję na allegro, ale jest możliwość kupienia tylko całego lusterka.
  11. A ktoś by mi wytłumaczył jak zrobić diagnozę za pośrednictwem VAG, bym był wdzięczny. Posiadam programy Polski VAg 4,9 i Vag com 409 i Vag Com 0.81 Alpha[br]Dopisany: 04 Sierpień 2010, 12:21_________________________________________________Sprawdziłem Vagiem i wyrzuciło mi takie błędy co one mogą oznaczać 939 silniczek lusterka lewego v149 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem 1560 Drzwi pasażera nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane 1561 lewe tylnie dzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane 1562 Prawe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 14:48_________________________________________________Co oznaczają te logi [br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 13:40_________________________________________________Jaki numer katalogowy ma silniczek lusterka z lewej strony. Błąd w vagu 939 silniczek lusterka lewego v149 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
  12. Tylko, że jedno lusterko działa, elektryczne szyby działają. Chyba, że wina leży po stronie dzojstika.
  13. Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Mam pytanie odnośnie elektryki tego samochodu. Pewnego dnia przestało mi działać lusterko od strony kierowcy. Od strony pasażera działa bez problemu. Składanie elektryczne lusterek działa bez zarzutów. Rozebrałem lusterko i sprawdzałem napięcia zasilające silniki, co się okazało, że napięcie do niego nie dochodzi. Gdzie mogę szukać przyczyny. Czy jest możliwość sprawdzenia tego układu za pośrednictwem Vag. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zdjąłem lusterko ujrzałem tam 3 przewody. Domyślam się, że jeden to grzanie lusterek, drugi zasilanie silników elektrycznego lusterka i 3 jest nie podłączony co to może być. Pozdrawiam i proszę o radę.
  14. Witam wszystkich. Pozdrawiam Opole
×
×
  • Dodaj nową pozycję...