Jump to content

turzol

Pasjonat
  • Content Count

    2,328
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

4 Followers

About turzol

Informacje

  • First name
    Artur
  • Location
    Tychy

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2009
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CEUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. turzol

    B8 TrOOOOp

    Brac VIN i wrzucić na beben na Carfaxie.
  2. Jest znaczek JIL czyli OEM
  3. turzol

    B6 DIVISION

    Tylko że dokładki w kolor to nie była opcja lecz wychodziły seryjnie od połowy 2003r.
  4. turzol

    Wymiana wybieraka.

    Zły olej albo synchronizatory mówią już papa.
  5. LY7M alusilber-metallic
  6. eee na nartach sie juz najeździłem w tym sezonie
  7. Ktoś jutro chętny na wypad do Pszczyny na kole? Ma być pogoda
  8. Nr masz przecież podany w aukcji 8K0868172 W zależności jaki masz kod koloru to ta zaślepka kosztuje w ASO cale 6,42zł
  9. Na pewno dobry walek KS kupiłeś? Są 2 wersje tego wałka. Nie widzę fazki jaka powinna być na krzywkach.
  10. Kupiłem ją na samochodowekosmetyki.pl na wyprzedaży Black Friday. Pierwsza była walnięta i zamiast iany z dyszy leciało mleko wiec odesłałem i przysłali nową poprawioną. Daje dokładnie taki efekt jak na filmach z YT. Oczywiście trzeba się namachać pompką ale coś za coś.
  11. turzol

    B8 TrOOOOp

    2 i 3 gen to silniki o oznaczeniu 4-literowym, ale jakie lata produkcji to niestety nie wiem. W każdym razie 3gen jest już na 2 łancuchach i pompa CR napędzana jest rozrządem.
  12. turzol

    B8 TrOOOOp

    Dokładnie, wszystko zależy jak się trafi. Sa już 3 generacje 3.0TDI i każdy ma swoje wady i zalety. Wg mnie ta druga generacja jest najpewniejsza. W tych najnowszych niby uprościli rozrząd bo zrezygnowano z 2 łańcuchów ale znów jest problem z napędem pompy CR i wyciekami.
  13. Mam ją i mogę polecić, aczkolwiek nie mam porównania z innymi pianownicami. Dobrze wydane 60plnów Głównie robie mieszanki APC + piana, czasami SG Citrus jako pre-wash.
  14. turzol

    B8 TrOOOOp

    Serwis wychodzi podobnie nie licząc wymiany rorządu, który w 3.0 jest teoretycznie bezobsługowy, w praktyce wiadomo jak to wygląda. Dopóki nie ma objawów naciągniętego łancucha to wątpie że ktoś wymienia zapobiegawczo. Hamulce standardowo są wieksze więc koszt zakupu też wyższy, ale nie są to różnice diametralne. Nie wiem skąd takie przeświadczenie że V6 jest dużo droższe w serwisowaniu.
×
×
  • Create New...