Skocz do zawartości

turzol

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    2326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

20

3 obserwujących

O turzol

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Lokalizacja
    Tychy

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CEUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. turzol

    Wymiana wybieraka.

    Zły olej albo synchronizatory mówią już papa.
  2. turzol

    Kody lakierów grupy VAG

    LY7M alusilber-metallic
  3. turzol

    SPOTY KATOWICE i OKOLICE

    eee na nartach sie juz najeździłem w tym sezonie
  4. turzol

    SPOTY KATOWICE i OKOLICE

    Ktoś jutro chętny na wypad do Pszczyny na kole? Ma być pogoda
  5. Nr masz przecież podany w aukcji 8K0868172 W zależności jaki masz kod koloru to ta zaślepka kosztuje w ASO cale 6,42zł
  6. Na pewno dobry walek KS kupiłeś? Są 2 wersje tego wałka. Nie widzę fazki jaka powinna być na krzywkach.
  7. Kupiłem ją na samochodowekosmetyki.pl na wyprzedaży Black Friday. Pierwsza była walnięta i zamiast iany z dyszy leciało mleko wiec odesłałem i przysłali nową poprawioną. Daje dokładnie taki efekt jak na filmach z YT. Oczywiście trzeba się namachać pompką ale coś za coś.
  8. turzol

    B8 TrOOOOp

    2 i 3 gen to silniki o oznaczeniu 4-literowym, ale jakie lata produkcji to niestety nie wiem. W każdym razie 3gen jest już na 2 łancuchach i pompa CR napędzana jest rozrządem.
  9. turzol

    B8 TrOOOOp

    Dokładnie, wszystko zależy jak się trafi. Sa już 3 generacje 3.0TDI i każdy ma swoje wady i zalety. Wg mnie ta druga generacja jest najpewniejsza. W tych najnowszych niby uprościli rozrząd bo zrezygnowano z 2 łańcuchów ale znów jest problem z napędem pompy CR i wyciekami.
  10. Mam ją i mogę polecić, aczkolwiek nie mam porównania z innymi pianownicami. Dobrze wydane 60plnów Głównie robie mieszanki APC + piana, czasami SG Citrus jako pre-wash.
  11. turzol

    B8 TrOOOOp

    Serwis wychodzi podobnie nie licząc wymiany rorządu, który w 3.0 jest teoretycznie bezobsługowy, w praktyce wiadomo jak to wygląda. Dopóki nie ma objawów naciągniętego łancucha to wątpie że ktoś wymienia zapobiegawczo. Hamulce standardowo są wieksze więc koszt zakupu też wyższy, ale nie są to różnice diametralne. Nie wiem skąd takie przeświadczenie że V6 jest dużo droższe w serwisowaniu.
  12. turzol

    B8 TrOOOOp

    porównując moje spalanie z autem służbowym SuperB III 2.0TDI 190PS 4x4 to różnica w jeździe mieszanej jest rzędu 1-1,5l/100km a kura jest o ponad pół tony lżejsza od Fejtka. Więc uważam że wszystko zależy od masy auta, nie wierzę że lekkie A4 3.0TDI przekroczy 9,5l/100 w mieszanym cyklu, chyba że ktoś pałuje do odciny
  13. turzol

    B8 TrOOOOp

    Dokładmnie. V6 spali troche wiecej niż 2.0 w gnoju a kultura pracy silnika nieporównywalnie większa od 4 garów. Ja co prawda mam ten motor w Phaetonie ale koszta eksploatacji wychodzą ciut więcej jak 1.9TDI. Filtry kosztują tyle samo, jedynie oliwy trzeba więcej na wymianę.
  14. Można zaadtoptować jeszcze do pojazdu, w przeciwnym razie będzie walił błędem o niepoprawnym VIN.
  15. turzol

    Organizer w Bagażniku

    Polecam wyrezać fabryczny pakiet bagażnik w B6. Zrobiłem tak w swojej ex-B6 i byłem mega zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...