Skocz do zawartości

ciubas

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ciubas

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ciubas

2

Reputacja

  1. Bezprzewodowy Android Auto z dużym ekranem - z jakiego modułu jesteście zadowoleni? Myślę o wymianie też ekranu ale chętnie posłucham opinii jak Wy robiliście aby był też dotyk - czy jednak lepiej zostawić ekran. Interesuje mnie wymiana obecnego ekranu na coś większego i płynnie działającego, warunek konieczny Android Auto bezprzewodowe, moduł ładownia indukcyjnego sobie już dołożę na USB gdzieś przy drążku zmiany biegów w cieniu, bo na szybie z telefonu mam już tego rozwiązania dość. Kogo w Katowicach czy też na Śląsku polecacie do założenia czegoś takiego?
  2. Śrubę ogarnąłem ale chyba się przypiekło pod maską, bo cięgno się ułamało (to przy karoserii) - masakra ?
  3. Poszedł bezpiecznik, podobno... ale mechanik zrobił to w ramach gwarancji - problem zniknął
  4. Oszaleję - czy komuś po zrobieniu baypassa zdarzyło się, że komputer zgłosił: brak ładowania akumulatora przez alternator - po czym padła cała elektronika (zasilanie)? Gdzie szukać przyczyny w pierwszej kolejności - kable?
  5. I wszystko wyjaśnione, ktoś nieprofesjonalnie rozwiercił felgi, jeszcze do jakiegoś dziwnego standardu. Zostały one przetoczone i włożone pierścienie i teraz śmiga aż miło ❤️ Przy tym chciałem polecić Maraton Knurów, właściciel rzeczowo pomógł a cala operacja (wraz z wyważeniem, założeniem i pierścieniami) kosztowała mnie trochę ponad 200 zł!
  6. To rozwiązanie powinni podawać w instrukcji... problem po 2 latach (i niestety jednej wymianie akumulatora) w końcu został rozwiązany maksymalny spadek po jednym dniu stania na mrozie to 10% (pewnie jeszcze akumulator niedoładowany albo przez ten kabel uszkodzony i nie będzie ładować do 100%). Wystarczy, że przejadę się 15 minut i już 10% akumulatora więcej, dziękuję Wam za pomoc bo było to mega frustrujące. ps. mechanik mówił, że kabel jest łączony i po prostu był cały postrzępiony gdzieś tam w środku gdzie on się łączy, jeżeli dobrze zrozumiałem.
  7. Po długich bojach, okazało się że standardowo kabel uszkodzony, info tutaj:
  8. Ja już naprawiałem 3 zamki, może nie tak wymieniłem dwa naprawiłem jeden, po czym właśnie go wymieniłem. Nowsze z inną literą mają inną wtyczkę i liczbę pinów. Silniczek zamykania od środka i od zewnątrz to są inne a więc problemy które macie to standard. Ja miałem raz niezamykanie od zewnątrz, nie zamykanie od wewnątrz, brak możliwości otwarcia od wewnątrz (się zablokował). Więc po prostu wymieńcie zamek, jak kupiłem od taureqa z 2014 roku teraz więc mam nadzieję pochodzi dłużej
  9. Dzięki za numery, ułatwiło to zakup - jak kupiłem z 2014 roku z taureqa - używany w dobrej cenie, mam nadzieję, że w końcu pochodzi taki dłużej niż te z 2008 roku (bo niestety te nowsze różnią się wtyczką).
  10. Ktoś może potwierdzić lepszą trwałość zamków z symbolem C? Mi po reanimacji (2 lata) znowu padł od pasażera (nie zamyka się podczas ruszania - inne drzwi śmigają). Łącznie naprawiałem już 3 zamki
  11. Wymiana czujnika temperatury spalin w silniku rozwiązała problem definitywnie.
  12. Dla mnie zrozumiałe, dlatego ostatnio były wycieczki i bardzo dynamiczna jazda (aby wszystko przedmuchać) ale problem wrócił, stąd kwestia czy jest coś do naprawiania czy raczej po prostu utrzymać taki tryb jazdy jeszcze aż wszystko się przedmucha
  13. Więc tak, wypalili mi filtr w serwisie - niestety po jakimś czasie (kilku trasach) problem wrócił. Znowu zaczęła migać ikona świec. Zrobiłem skanowanie pojawiły się nowe błędy (poprzednich nie ma): Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: None Part No SW: 03L 906 022 MH HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 4382 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C180F2118 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod VCID: 77F7F505CED6651 3 Faults Found: 8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [175] - Circuit Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 17 Mileage: 242697 km Date: 2018.04.24 Time: 15:08:37 8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235) P2080 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 242675 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 5260 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 00 [174] - Circuit Malfunction MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Mileage: 242690 km Date: 2018.04.23 Time: 20:12:26 Readiness: 1 1 0 0 0 Podłączyłem do kompa, chciałem zrobić wypalanie ale jakoś nie wyszło więc przejeździłem trochę po autostradzie i obecnie spadło measured z 9,33 g na 0,14 g (mass calculated z 16,39g na 7,8g). Błąd chwilowo nie występuje - co się może dziać?
  14. Dzięki za pomoc, wygląda na to, że wszystko zniknęło chwilowo, poczekam czy się pojawi ponownie - mam już lekko dość tego samochodu szczerze mówiąc, po 8 latach nagle zaczęło się wszystko po kolei sypać... nigdy więcej TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...