Skocz do zawartości

654321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O 654321

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    lubu

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 654321

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich w temacie kierownic Czy jest ktos kto wymienił kierownice przed liftowa na poliftowa bez wymiany tej malej wiazki w kierownicy?? Stwierdziłem ze jezeli przełoze ze starej kiery kostke od multifunkcji do nowej aby udala sie ja wpiac w stara wiazke to kiera ruszy ale ku mojemu zdziwieniu nie , czy Piny sa pozamieniane ?? ( jezeli tak to jak próbowałem na różne sposoby zamienic te trzy kableod multi ale nic. Moze jest ktos kto tez nie kupował małej wiazki a przekładał kostki i piny, pozdro.
  2. Dziękuję za szybką odpowiedź. Szukam miejsca połączenia czujników poziomu oraz silniczkow lamp
  3. Witam gdzie można znaleźć schemat modułu centralnej elektryki (bordnetz) do polifta z2012 roku może ktoś jest w posiadaniu dziękuję i pozdrawiam .
  4. Tez jestem tego zdania ze zarowki lub przetwornice do wymiany
  5. 654321

    kodowanie samopoziomu

    Błedy zapisane w sterowniku 8k0 907 063 DH to: 00497- sensor for Vehicle Leveling; Rear 010- open or short to Plus 01312- Powertrain data Bus 004 - No Signal/Communication 01517-Control module for Trailer/towing Sensor (j345) 004 - No Signal/Communication 02070- Rear parking Aid Sensor 011- Open Circuit KODOWANIE : 26000010803400C00081400300001D0D0F1C230826090401000004000400020100000020000000 bład w Sterowniku abs 8k0 907 379 CH 01044 - Control module Incorerectly Coded
  6. 654321

    kodowanie samopoziomu

    Witam jestem po przeprowadzonym pomyslnie , lecz nie do końca upgradzie poliftowej a4 b8 z zwyklych halogenowych lamp na xenony. Musiałem oczywiscie wymienić MCE orginał był DB jest DH WIem że w polifcie samopoziom siedzi w MCE , czy da rade wykodować go w long coding aby na fise nie wywalał bledu ? Czy konieczne jest dołozenie odrazu czujnikow i instalacji. Może ktoś przerabial polifta i jest w stanie podpowiedziec ktory bit zmienic Dzieki za kazde sugestie pozdrawiam .
  7. 654321

    wymiana lamp

    Moduły przed liftowe sie nie zamieniaja z poliftowymi przynajmniej bylo tak w moim przypadku modul z koncowka D nie mozna bylo wlozyc do poliftowej gdzie siedział DB Moduły przed liftowe sie nie zamieniaja z poliftowymi przynajmniej bylo tak w moim przypadku modul z koncowka D nie mozna bylo wlozyc do poliftowej gdzie siedział DB Kosci A i B mialy delikatnie inny kształt Witam wszystkich Jestem w trakcie przerabiania swojej POLIFTOWEJ A4 b8 z roku 2012 pazdziernik org. lampy halogenowe na lampy XENON wraz z spryskami . To co zrobiłem: -Przełozylem lampy spryski -pociagnalem nowe kable -przelozylem piny we wtyczkach lamp wedlug schematu od przedlifta Działa: -xenon bez dlugich -kierunki Niedziala neon Wiem ze musze przełozyc MCE posiadam teraz 8K0907063Db , chce przelozyc na DH bo taki ma znajomy w swojej. Plus kodowanie i och komp. Czego nie wiem : W przed lifcie lampy halogenowe posiadaja 10 kabli a polift posiada ich tylko 9 ( brak PINU nr. 10 w kostce od lampy zwyklej) Rozumiemi ze trzeba pociagnac dodatkowy kabel co juz zrobiłem tylko gdzie w MCE Trzeba go wpiac?? Aha jesli trzeba za podpowiedz jestem wstanie odwdzieczyc sie pienieznie pozdrawiam.
  8. Witam sprezynka sie swiecila po diagnozie blad 5213 za wysokie cisnienie w szynie instalacje sprawdzilem nic nie znalazlem POstanowiłem wyciagnac zawor sterujacy cisnieniem paliwa na listwie wtryskowej od strony grodzi ( na nim bylo troszke opilkow oraz troche w listwie) ,oraz zawor sterujacy iloscia paliwa na pompie wysokiego cisnienia ( czysciutki bez opilkow). Po umyciu w myjce ultradzwiekowej zaworow i zlozeniu auto chodzi strasznie nierowno szarpie zuca motorem a chodzilo idealnie przed myciem wymienilem zawory na inne uzywki bez reakcji zero bledow po diagnozie co sie stalo ??? kiedy popusci sie paliwo delikatnie na listwie przy zapalony silniku nierowna praca sie poprawia, tak jakby bylo za duze cisnienie w ukladzie ale zawory byly podmieniane na inne . spawdzenie blokow wykazuje ze cisnienie zadane ok 260000kpa a zeczywiste skacze od 17 tys do 41 tys hpa
  9. Witam instalacje sprawdzilem nic nie znalazlem POstanowiłem wyciagnac zawor sterujacy cisnieniem paliwa na listwie wtryskowej od strony grodzi ( na nim bylo troszke opilkow oraz troche w listwie) ,oraz zawor sterujacy iloscia paliwa na pompie wysokiego cisnienia ( czysciutki bez opilkow). Po umyciu w myjce ultradzwiekowej zaworow i zlozeniu auto chodzi strasznie nierowno szarpie zuca motorem a chodzilo idealnie przed myciem wymienilem zawory na inne uzywki bez reakcji zero bledow po diagnozie co sie stalo ??? kiedy popusci sie paliwo delikatnie na listwie przy zapalony silniku nierowna praca sie poprawia, tak jakby bylo za duze cisnienie w ukladzie ale zawory byly podmieniane na inne . spawdzenie blokow wykazuje ze cisnienie zadane ok 260000kpa a zeczywiste skacze od 17 tys do 41 tys hpa
  10. Witam jak w temacie chory to 2.0 tdi cag 143km z 2010 przejechanie 150 tys objawy to kontrolka świec migajaca i brak mocy Objawy występują po dlugim postoju przynajmniej 4godz Kiedy auto pochodzi trochę ponowne odpalenie pomaga AZ nie będzie znów długiego postoju. Diagnoza wskazuje na 5229 fuel rail,system pressure too high P0088 00- check DTC memory 5174 fuel pressure regulation : regulation discrepancy P1065 - short to plus - short to ground Aha pompa i listwa wysokiego ciśnienia widać ze niedawno wymieniane
  11. Witam mam ten sam problem czyli bład : 5120 Sonda lambda czujnik B1 S1 zbyt wysoki poziom sygnału ( bogata mieszanka) P2196 Z tego co zauwazylem to kontrolka od swiec ( czyli pojawienie sie bledu) zapala sie tylko w tedy kiedy auto postoi 4-5 godz lub noc auto jest wtedy slabe. wystaczy chwile przejechac zgasic auto ponownie zapalic i juz jest dobrze nie dzieje sie nic az znowu nie postoi z 4 godz. Bede sprawdza wszysko po kolei z tych zeczy ktore wrclaguna wrzocił : Dostawa paliwa nieprawidłowejak sprawdzic ??? dopływ paliwa za niski zanieczyszczony filtr paliwa --- trzeba wymienic Pompa paliwa brudny lub uszkodzony ---- wykluczam od razu widac ze byla nie daawno wymieniona wtryskiwacz (e) brudne lub uszkodzone sprawdzenie przelewowe czy moze korekty w vcds wystarcza ??? Za dużo powietrza przeciek powietrza do przepustnicy ---- trzeba sprawdzoc System jest pod ciśnieniem --- ???? wyciek za dużo oleju do filtra powietrza moczone w oleju bagnet i / lub cap oleju nie jest właściwie zamknięty nieszczelności EGRLMM (G70) jest zabrudzony lub uszkodzony ---- EGR zabrudzony olej z niego cieknie wiec do sprawdzenia Wyciek po LMM ---- CO TO ???? Czujnik ciśnienia atmosferycznego dla powietrza jest uszkodzony (N112) wyciek Wada sterowania lambda sonda lambda za katalizatorem ----- sondy niby sie sprawdza miernikiem napiecie ma oscylowac miedzy 1- 4 V ???? (G39) jest uszkodzony Okablowanie i / lub połączeń do / z (G39) wadliwa wada wydechowy przecieki katalizatora, uszkodzony przecieki spalinCofnij Bede spradzal wszystko po kolei jak do czegos dojde napisze Narobilo się bigosu diagnozowalem auto etosEm bez aktualnej bazy danych , efektem jest zły odczyt Błędów, prawdziwe z VCDSA to 5229 oraz 5174 wiec utworze nowy temat
  12. 654321

    wymiana lamp

    Witam w temacie SA dwie wersje schematu przełożenia pinów Jedna z nich jest bledna czy może SA rożne rodzaje kostek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...