Skocz do zawartości

Adahm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adahm

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Holandia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adahm

0

Reputacja

  1. Witam, Proszę o analizę logów z VCDS. Czy można po tym stwierdzić z dużą pewnością że filtr jest do wymiany czy niekoniecznie ? Problemy zaczęły się od tego błędu: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [237] - Signal too High (Rich) MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 196895 km Date: 2014.11.19 Time: 17:10:23 Chciałem poczekać z naprawą tego w Polsce, niestety po drodze na trasie zapaliła się na stałe kontrolka filtra DPF i żarnika świec, silnik stracił moc. Teraz wypalenie filtra z poziomu VCDS jest niemożliwe ze względu na błędy silnika. A tak wyglądają wartości filtra i sondy lambda: Czy ktoś może powiedzieć mi które z tych wartości są poza normą ? I czy można stwierdzić na podstawie tych logów jakieś konkrety ? Dziękuję za pomoc.
  2. Witam, Zapaliły mi się kontrolka silnika w długiej trasie, lecz nie odczułem żadnych efektów, silnik pracował normalnie, spalanie w normie. Silnik 2.0TDI 143KM Po przejechaniu ok 1000km w domu zgrałem logi i wyskoczyły błędy: 4901 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1588 00 [032] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4902 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1586 00 [040] - Short to Plus Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 90 Mileage: 195350 km Date: 2014.11.07 Time: 21:51:17 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [236] - Signal too High (Rich) MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Mileage: 194209 km Date: 2014.11.07 Time: 10:04:25 postanowiłem skasować błędy i zobaczyć czy pojawią się ponownie skoro nie odczuwałem skutków tych błędów... No i cieszyłem się do dzisiaj, kiedy znów pojawiły się te błędy: 4901 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1588 00 [040] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 36 Mileage: 196956 km Date: 2014.11.20 Time: 16:37:23 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [237] - Signal too High (Rich) MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 196895 km Date: 2014.11.19 Time: 17:10:23 Po około 500km, znów te błędy i teraz moje pytanie, jak poważna może być ta usterka i czym to może grozić ? Czy mogę jeszcze na tym pojeździć i poczekać, aż będę z powrotem w Polsce, żeby tym się zająć czy lepiej nie ryzykować i załatwić to na miejscu jak najszybciej ?
  3. Adahm

    B8 TrOOOOp

    Witam, Zapaliła mi się kontrolka systemu kontroli spalin, doczytałem, że może to powodować kilka rzeczy.. a nie mam kabla, jeszcze żeby to sprawdzić. Kwestia jest tego typu, że jadę do Francji w przyszłym tygodniu a kabel z Chin nie zdąży dojść bo dziś dopiero zamówiłem. Pytanie czy może to być coś poważnego z czym nie powinienem jeździć czy może "chwile" poczekać ? Dodam, że mieszkam w Holandii i wolałbym nie zostawiać auta u tutejszych mechaników... PS: czy ten kabel się nadaje ? 2014 Best VAG 12 12 0 Hex Can USB Interface Diagnostic Cable Audi VW Seat Skoda | eBay Pozdrawiam
  4. Dziękuję za pomoc, nie ma problemu, powiedz o której i gdzie mam podjechać ?
  5. drogi ten kabel, nie kupie go specjalnie do tego, szukam kogoś kto taki posiada
  6. szkoda, może ktoś mi pomoże i poleci miejsce gdzie w trójmieście mógłbym: - odblokować dvd od nawigacji (nie mogę wyjąć płyty) - przyciemnić szyby (ile to może kosztować ?)
  7. Cześć, właśnie zjechałem do polski, czy jakieś spotkanie będzie jeszcze przed sylwestrem ?
  8. Właśnie znalazłem i wszystko zmieniło się na angielski hehe Koszt zamiany na polski to 750zł :/ sporo, dobrze że i tak wolę angielski
  9. Witam, dziś jednak nie dam rady zjawić się na zlocie wieczorem zmieniany będzie zestaw rozrządu w moim aucie. Wszystko na szybko bo zostaje w Polsce do końca tygodnia. Chciałbym jeszcze zdążyć zmienić język komputera i nawigacji z niemieckiego na angielski. Czy ktoś może polecić, gdzie mogę to zrobić (jakie są koszty) lub czy mogę to zrobić samemu ? Przypomnę, że świeżo kupiłem auto, jestem na urlopie, mam mnóstwo innych spraw na głowie i nie mogę całego czasu poświęcić na poszukiwania dlatego zwracam się o pomoc do was.
  10. Postaram się w najbliższą środę pojawić na parkingu w matarni (16-10-2013), dzięki za zaproszenie. W poniedziałek dopiero rejestruję auto, także wszelkie informacje będą przydatne
  11. Witam, Jestem świeżym posiadaczem Audi A4 B8 avant z 2008r. Podałem dwa miasta gdyż aktualnie przebywam w Holandii jednak auto kupiłem w Polsce i tutaj je zarejestruję, żeby uniknąć "kosmicznych" podatków w Holandii jak długo się tylko da Samochód kupiłem dwa dni temu i na razie nie mogę nim jeździć, jak pewnie wiele osób zostałem przez handlarza oszukany pod tym względem - że mogę nim wracać na kołach. Policja była innego zdania i pierwszy mandat 300zł dostałem za brak naklejek na jeszcze niemieckich tablicach. W komputerze auta wciąż jest niemiecki język, chcę go oczywiście zmienić na angielski lub polski, w tym celu między innymi zapisałem się do tego forum. Mam nadzieję, że będę mógł zrobić to osobiście, puki co jestem kompletnym laikiem i nie wiem na razie nawet do czego służą wszystkie przyciski w tym aucie Mam nadzieję, że na tym forum znajdę odpowiedzi na wszystkie pytania które na pewno będą się pojawiać. Pozdrawiam Wszystkich. Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...