Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tdi błędy silnika, DPF, prośba o analizę logów.


Adahm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o analizę logów z VCDS. Czy można po tym stwierdzić z dużą pewnością że filtr jest do wymiany czy niekoniecznie ?

Problemy zaczęły się od tego błędu:

5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 00 [237] - Signal too High (Rich)
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 196895 km
Date: 2014.11.19
Time: 17:10:23
Chciałem poczekać z naprawą tego w Polsce, niestety po drodze na trasie zapaliła się na stałe kontrolka filtra DPF i żarnika świec, silnik stracił moc.
Teraz wypalenie filtra z poziomu VCDS jest niemożliwe ze względu na błędy silnika. A tak wyglądają wartości filtra i sondy lambda:
296iwg.jpg
2rrasu9.jpg
Czy ktoś może powiedzieć mi które z tych wartości są poza normą ?
I czy można stwierdzić na podstawie tych logów jakieś konkrety ?
Dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozna jezdzic autem z filtrem dpf z bledami w sterowniku silnika :facepalm::facepalm::facepalm: pieknie sobie zatkałes filtr :kwasny: i ktos bedzie sie ze mna sprzeczal ze to tylko wina dpf-a ze jest to dziadostwo bo sie psuje ............. a sam uzytkownik jest niewinny danej sytuacji

FILTR SOBIE ZAPCHALES NA WLASNE ZYCZENIE !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...