Adahm 0 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witam, Proszę o analizę logów z VCDS. Czy można po tym stwierdzić z dużą pewnością że filtr jest do wymiany czy niekoniecznie ? Problemy zaczęły się od tego błędu: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 [237] - Signal too High (Rich) MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 196895 km Date: 2014.11.19 Time: 17:10:23 Chciałem poczekać z naprawą tego w Polsce, niestety po drodze na trasie zapaliła się na stałe kontrolka filtra DPF i żarnika świec, silnik stracił moc. Teraz wypalenie filtra z poziomu VCDS jest niemożliwe ze względu na błędy silnika. A tak wyglądają wartości filtra i sondy lambda: Czy ktoś może powiedzieć mi które z tych wartości są poza normą ? I czy można stwierdzić na podstawie tych logów jakieś konkrety ? Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Szukaj przyczyny w zasilaniu paliwa ===> http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18628.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 jak mozna jezdzic autem z filtrem dpf z bledami w sterowniku silnika pieknie sobie zatkałes filtr i ktos bedzie sie ze mna sprzeczal ze to tylko wina dpf-a ze jest to dziadostwo bo sie psuje ............. a sam uzytkownik jest niewinny danej sytuacji FILTR SOBIE ZAPCHALES NA WLASNE ZYCZENIE !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się