rad_eek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Audi A4 1.6 96 r + instalacja gazowa BRC zakladana w zeszlym roku.[sedan]. Mam duzy problem. Otórz ostatnio jak jechalem auto mi padlo podczas jazdy. Po ponownym uruchomieniu szarpie silnikem i gasnie nie mozna wogole jechac. autko zaholowałem na komputer i pokazalo mi czujnik halla G40 przerwa lub zwarcie do plusa oraz niskie napiecie na przeplywomierzu. Kupilemuzywany aparat zaplonowy do niego czujnik Halla, nowy palec kopułke, wiązka kabli do Halla sprawdzona i jest ok. Kupilem równiez nowy przepływomierz firmy KRAFT, nowa sonde lambde oraz nową cewke zaplonową BoSCH-a. Kable . Napiecie wychodzace z cewki maja 8v sprawdzone miernikem, nie wiem co dalej robic???czy takie napiecie jest ok czy czasem nie powinno byc 12 v oraz czy to wogole pomoze. POMOCY[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 15:03_________________________________________________??
rad_eek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2011 ??? [br]Dopisany: 25 Grudzień 2011, 16:21_________________________________________________dopierowyswietlij mi sie rys;p
zbigok Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Nie wiem, czy to do Twojego modelu, ale może coś pomoże
rad_eek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2011 a po co jest tqa kosta razem z cewka zaplonowa??za co ona odpowiada???stalo by sie cos gdybym bezposrednio kable podlaczyl do aku???
Kacper_1987 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 witam wszystkich posiadam a4 b5 polift 1999r silnik 1.8 turbo quatrro plus chip i ma taki problem: podczas przyspieszania autko delikatnie poszarpuje (na pb i lpg) zalezy od dnia nieraz zapierdziela a nieraz ma mula i poszarpuje mial ktos moze z czym takim do czynienia?? dodam ze swiece wymienione i zero bledow na kompie
baraka Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 tego krafta to mozesz odrazu na szrot oddac.Zamienniki nie zdaja egzaminu
rad_eek Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 To jaki mam kupic skoro oryginalny Boscha kosztuje ponad 800 zl
bediks Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 oddajesz swój orignalny do aso i bierzesz regerenowany za 400 zł
MaKA Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 I co, pomogła wymiana tego wszystkiego? Z własnego doświadczenia powiem, że miałem u siebie identyczne objawy, wymieniłem połowę auta, a problemem okazała się wadliwa pompa paliwa. Działała, ale nie podawała wystarczającego ciśnienia paliwa
rad_eek Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Pomogła okazalo sie ze czujnik Halla i świece a teraz nie moge dobrze ustawic Aparatu zaplonowego. Pali normalnie ale czesto gasne przy ruszaniu wiec musze mu dawac wiecej gazu. Niby kat ustawienia zaplonu ale nie wiem jak mam go ustawic
ryszard1961 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 lampa stroboskopowa ale najpierw odepnij przewody od czujnika temperatury z tylu głowicy bo inaczej na lampę zapłonu nie ustawisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się