AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam Was serdecznie. Moja sprawa wygląda następująco: 2 tygodnie temu regenerowałem pompę wtryskową (kompletna regeneracja) Autko 2.7 tdi v6 180ps po odebraniu auta pierwszy problem dał o sobie znać następnego dnia rano. auto gasło w różnych okolicznościach (zimny, ciepły, w czasie jazdy, na postoju) więc wróciło do Warsztatu. Okazało się ze układ paliwowy był źle odpowietrzony. Odebrałem auto i było wszystko jak należny. Do najbliższej trasy. Zrobiłem ok 400km i w połowie drogi zaczęła migać żółta kontrolka ostrzegawcza (ta która się świeci po wyłączeniu systemu ESP) po niedługim okresie migania kontrolka zapaliła się na stałe i pojawiła się kontrolka silnika. Zatrzymałem auto sprawdziłem płyny i ruszyłem dalej nie przekraczając 2200 obrotów. Rano przyjechał kumpel z kompem. Pokazało bład 550 (przedwczesny kąt wtrysku) wykasowaliśmy bład. Auto jeździło normalnie. Ale od tamtego czasu sporadycznie miga ta zółta kontrolka ostrzegawcza. dziś byłem u diagnosty i na kompie wszystko jest idealnie z pompą błedów brak. Więc co to może być? Bo oczywiście na wizycie gwarancyjnej nic nie świeciło:/ [br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 18:58_________________________________________________Miałem też wymieniany rozrząd. czy to może być nie dokładnie ustawiony zapłon?
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 kod błędu : 00550 (odpowiedni kod OBD 17656 ) Możliwe objawy: Spadek mocy przy wyższych obrotach Trudne (na zimno) start Nieostrożne uruchomić Auto wyłączyć się nagle i nie uruchamia się Wzrost wartości emisji Możliwe przyczyny: W centrali: krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane) Fuse (s) sprawiają słaby kontakt lub łamane Dostaw paliwa jest uszkodzony Zbiornik ma sucho Air w paliwie Zatkany filtr paliwa Rozpocznij wtrysku (czas pompy) źle Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu? Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony Ventil dla pierwszej dawki (N108) Różnica sterowania wada przewodów i / lub połączeń do / z (N108) Sensor Injector Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80) jest uszkodzony Możliwe rozwiązania: Sprawdź / wymień (s) wyjąć bezpiecznik (i) obecnie aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim) bezpiecznik (i) poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory) bezpiecznik (i) wymiany / wymiana Sprawdź / repair krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane) Sprawdź paliwo Zbiornik jest pusty? Sprawdź, czy powietrze w paliwie Sprawdź filtr paliwa Sprawdź pierwszego wstrzyknięcia ( czas pompy ) Sprawdź / wymień pompy wtryskowej Sprawdź / wymień Ventil wstępnego wtrysku (N108): przewodów i / lub połączeń do / z (N108) do badania wyjściowego sprawdzić / wymienić (N108) Sprawdź / Zamień Injector Sensor Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80)
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 wow:) dzięki wielkie lista wydrukowana i czym prędzej trafi do mechanika:) Jeszcze raz Wielkie dzieki:)[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 10:19_________________________________________________ Zatkany filtr paliwa Rozpocznij wtrysku (czas pompy) źle Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu? Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony Ventil dla pierwszej dawki (N108) Różnica sterowania wada przewodów i / lub połączeń do / z (N108) Sensor Injector Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80) jest uszkodzony to cytat, czy ta cześć pogrubiona to jeden z objawów czy sam to dopisałes?? czyli czy ta kontrolka będzie się świeciła przez jakiś czas po wymianie rozrządu? bo pierwszy raz wymieniałem rozrząd i jestem dziki w tej kwestii
Marcino87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 współczuje kiedyś miałem ten motor i tylko same problemy z nim miałem nie miło wspominam Mogę dodać że ja kiedyś regenerowałem pompę w BOSH SERWIS lubartów ale może źle ustawiony rozrząd bądź pompa bo tam podobno trzeba umieć to ustawić Z tym że ja jak odebrałem auto to było bez żadnych cyrków wszystko ok.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Takie info znalazłem na necie aha czyli się nie orientujesz o co chodzi z ta wymiana rozrządu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się