Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kontrolka ostyrzegawcza po regeneracji pompy


AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie. Moja sprawa wygląda następująco:

2 tygodnie temu regenerowałem pompę wtryskową (kompletna regeneracja) Autko 2.7 tdi v6 180ps

po odebraniu auta pierwszy problem dał o sobie znać następnego dnia rano. auto gasło w różnych okolicznościach (zimny, ciepły, w czasie jazdy, na postoju) więc wróciło do Warsztatu. Okazało się ze układ paliwowy był źle odpowietrzony. Odebrałem auto i było wszystko jak należny. Do najbliższej trasy. Zrobiłem ok 400km i w połowie drogi zaczęła migać żółta kontrolka ostrzegawcza (ta która się świeci po wyłączeniu systemu ESP) po niedługim okresie migania kontrolka zapaliła się na stałe i pojawiła się kontrolka silnika. Zatrzymałem auto sprawdziłem płyny i ruszyłem dalej nie przekraczając 2200 obrotów. Rano przyjechał kumpel z kompem. Pokazało bład 550 (przedwczesny kąt wtrysku) wykasowaliśmy bład. Auto jeździło normalnie. Ale od tamtego czasu sporadycznie miga ta zółta kontrolka ostrzegawcza. dziś byłem u diagnosty i na kompie wszystko jest idealnie z pompą błedów brak.

Więc co to może być? Bo oczywiście na wizycie gwarancyjnej nic nie świeciło:/

[br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 18:58_________________________________________________Miałem też wymieniany rozrząd. czy to może być nie dokładnie ustawiony zapłon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kod błędu : 00550 (odpowiedni kod OBD 17656 )

Możliwe objawy:

Spadek mocy przy wyższych obrotach

Trudne (na zimno) start

Nieostrożne uruchomić

Auto wyłączyć się nagle i nie uruchamia się

Wzrost wartości emisji

Możliwe przyczyny:

W centrali: krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane)

Fuse (s) sprawiają słaby kontakt lub łamane

Dostaw paliwa jest uszkodzony

Zbiornik ma sucho

Air w paliwie

Zatkany filtr paliwa

Rozpocznij wtrysku (czas pompy) źle

Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu?

Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony

Ventil dla pierwszej dawki (N108)

Różnica sterowania

wada

przewodów i / lub połączeń do / z (N108)

Sensor Injector Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80) jest uszkodzony

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź / wymień (s)

wyjąć bezpiecznik (i) obecnie

aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim)

bezpiecznik (i) poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory)

bezpiecznik (i) wymiany / wymiana

Sprawdź / repair krusasbout / koła pasowego (śruby centralnej wyczerpane)

Sprawdź paliwo

Zbiornik jest pusty?

Sprawdź, czy powietrze w paliwie

Sprawdź filtr paliwa

Sprawdź pierwszego wstrzyknięcia ( czas pompy )

Sprawdź / wymień pompy wtryskowej

Sprawdź / wymień Ventil wstępnego wtrysku (N108):

przewodów i / lub połączeń do / z (N108)

do badania wyjściowego

sprawdzić / wymienić (N108)

Sprawdź / Zamień Injector Sensor Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow:) dzięki wielkie lista wydrukowana i czym prędzej trafi do mechanika:)

Jeszcze raz Wielkie dzieki:)[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 10:19_________________________________________________ Zatkany filtr paliwa

Rozpocznij wtrysku (czas pompy) źle

Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu?

Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony

Ventil dla pierwszej dawki (N108)

Różnica sterowania

wada

przewodów i / lub połączeń do / z (N108)

Sensor Injector Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia igieł) (G80) jest uszkodzony

to cytat, czy ta cześć pogrubiona to jeden z objawów czy sam to dopisałes??

czyli czy ta kontrolka będzie się świeciła przez jakiś czas po wymianie rozrządu?

bo pierwszy raz wymieniałem rozrząd i jestem dziki :kox: w tej kwestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

współczuje :confused4: kiedyś miałem ten motor i tylko same problemy z nim miałem nie miło wspominam :no:

Mogę dodać że ja kiedyś regenerowałem pompę w BOSH SERWIS lubartów

ale może źle ustawiony rozrząd bądź pompa bo tam podobno trzeba umieć to ustawić :kwasny:

Z tym że ja jak odebrałem auto to było bez żadnych cyrków wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...