Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Prośba o Vagowanie dziś Sosnowiec


olovski

Recommended Posts

siemka :hi:

jest ktos z Sosnowca dysponujacy kablem ( lapka mam i vaga tez ) ewentualnie zestawem kablem + komp

potrzebuje pilnie zrobić logi w sumie jedna grupa 013

musze sprawdzic pompki bo nie domagaja

wczoraj w czasie jazdy zgasl ale po 30 minutach znow odpalil

po wpieciu vaga

ENGINE:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 CC

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1091

Software Coding: 00006

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 35-10 - - - Intermittent

wiec pompka na pierwszym cylindrze ale mecher mowil ze 3 sa nie pewne

niestety bylo to w drodze do roboty i kablem mialem na kilka minut

wiec jesli jest ktos dysponujacy 30 minutami w Sosnowcu bylo by super

dzieki wielkie jestem tu lub 604426774

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Zdejmij dekiel z głowicy i popraw kostke od wtryskiwacza albo wymień olej bo juz jest tragiczny i blokuje przepływ pradu.

Link to comment
Share on other sites

Zdejmij dekiel z głowicy i popraw kostke od wtryskiwacza albo wymień olej bo juz jest tragiczny i blokuje przepływ pradu.

w zeszlym tygodniu bylo robione przy pompkach jestem raczej pewnien ze kostka jest ok

robilem uszczelke pod glowica wiec glowa byla obrabiana mecher powiedzial ze 3 pompki sa slabe

olej byl w dobrym stanie leje Castrola

ktoras zostala wymianiona z tydzien temu a wczoraj auto padlo

dlatego chcialbym w tabeli logow zobaczyc jakie maja wartosci

Link to comment
Share on other sites

to zapowaj Vaga i patrz po oknach jakie mają dawki i który jest czapka.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...