Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Brak mocy


krzys19600
 Share

Recommended Posts

Moze ktoś miał podobne objawy,Odpalam i samochód nie jedzie tak jak powinien napiszecie zebym podłączył go do kompa z tym ze wystarczy go na chwilę zgasić i juz jast ok.Mam dopiero tak drugi raz za pierwszym wymieniłem n75.Dziś skubaniec tez nie chciał jechac wystarczylo zatrzymac się i na chwilę wyłaczyc zapłon i jest ok.Z tego co znalazłem na forum to n75 ale jest załozony nowy.Ciezko będzie mi to zdjagnozować jak mi tak zacznie jechać musiał bym w danej chwili jechać do mechanika zeby podpiąc VAG-a.A to będzie cięzko tak trafić. :hi:

Link to comment
Share on other sites

jak zrobisz logi to wszystko wyjdzie,

a przynajmniej bład będzie jakiś

Link to comment
Share on other sites

Moze ktoś miał podobne objawy,Odpalam i samochód nie jedzie tak jak powinien napiszecie zebym podłączył go do kompa z tym ze wystarczy go na chwilę zgasić i juz jast ok.Mam dopiero tak drugi raz za pierwszym wymieniłem n75.Dziś skubaniec tez nie chciał jechac wystarczylo zatrzymac się i na chwilę wyłaczyc zapłon i jest ok.Z tego co znalazłem na forum to n75 ale jest załozony nowy.Ciezko będzie mi to zdjagnozować jak mi tak zacznie jechać musiał bym w danej chwili jechać do mechanika zeby podpiąc VAG-a.A to będzie cięzko tak trafić. :hi:

błedy beda zapisane wiec dowiesz sie jak sie podepniesz wiec nie trzeba jechac do mechanika w trakcie usterki

Link to comment
Share on other sites

może przepływomierz nie domaga zrób logi to się okaże

Link to comment
Share on other sites

wpada w tryb awaryjny jak cisnienie doładowania jest za duże i wtedy jest zamulony, jak go zgasisz i odpalisz to problem zniknie, ale bedzie sie on powtarzał

masz problem z cisnieniem doładowania turbiny

Link to comment
Share on other sites

Panowie, nie ma co wróżyć z fusów - VAG i logi prawdę nam powiedzą, a przynajmniej nakierują.

Link to comment
Share on other sites

Silnik z jakiegoś powodu przechodzi w tryb awaryjny.

Prawdopodobne przyczyny

- awaria wtrysku sterującego lub połączenia z nim (słaby styk na kostce połączeniowej)

- niedoładowanie (potężna dziura w dolocie)

- przeładowanie (N75 lub nie działające podciśnienia lub sztanga)

Prawdę powie analiza błędów ze sterownika silnika.

Koniec wróżenia z fusów z mojej strony. :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Koniec wróżenia z fusów z mojej strony. :decayed:

koniec wrozenia z fusów z kazdej strony ... :evil:

ZAMYKAM !!!

[jak beda logi to zapraszam do działu "Diagnostyka VAG" - chyba ze pojawi sie cos nowego to na prosbe zainteresowanego odblokuje temat]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...