Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Jak włączyć termometr w zegarach.


Pro_Logic

Recommended Posts

jesli masz climatronika to i musi byc termometr. moze ktos grzebal i nie podlaczyl albo takowy wyja. oryginalnie powinien wlaczyc sie po wlaczeniu zaplonu

Link to comment
Share on other sites

tu moj blad masz pol fisa. a czy wczesniej wyswietlala ci sie temperatura? albo masz wylaczone wiec vagiem trzeba wlaczyc ale najpierw test licznika ewentualnie wykrecic licznik i zobaczyc czy wszystkie wtyczki sa podpiete. nie wiem jak tam jest w pol fisie

Link to comment
Share on other sites

No wiec auto kupiłem we wtorek i nie wiem czy działało wcześniej. Zegar wyjmowałem wszystkie kostki są podłączone. Vagiem sprawdzałem według tego co w cytacie i mam mały problem bo wyskakuje mi tylko jedna cyfra na kanale 19. A tą cyfrą jest 0. Jeszcze jutro sprawdzę na nie spolszczonym vagu bo gdzieś tam wyczytałem że te spolszczone jakoś źle odczytują kanały tz. nie wszystkie cyfry. No i też zegarek sam mi się nie ustawia nie mam tej antenki na zegarku.

Wchodzisz vagiem w licznik (adres 17), później adaptacja 10, kanał 19:

-> Channel 19 (Misc)

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

robisz odczyt tego kanału, zapisujesz wartość (tak na wszelki wypadek) i zmieniasz ustawienia - test a później zapisz. .

[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 21:08_________________________________________________Nowy vag nie pomógł. Macie jakieś inne pomysły? Może na pół fis'ie jakoś inaczej się włącza?[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 12:07_________________________________________________Może ktoś się domyśla o jaki moduł chodzi gdzie on się znajduje i w której kostce szukać ten 4 pin

jak ktoś by chciał se to reznąć mając w liczniku modół np automat działa a temp. nie, to wystarczy pociągnąć przewód od tego modułu z 4 pina do 1 pina kostki czerwonej klimatronika. to jest wyjście temp zewnętrznej z klimatronika w wersji przed i po lifcie także.

a to jest cały wątek

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=16683

no i mam pytanie od czego jest ta mala 4 lub 5 pinowa wtyczka czarna w liczniku[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 12:59_________________________________________________Nikt nie pomoże?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...