Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Multitronic przełożenia N i P


HiRide
 Share

Recommended Posts

Prosze doradzcie mi na jakim przelozeniu powinienem zapalac silnik -na N czy na P ?Tak samo na jakim powinienem gasic :mysli:Kolega ma automat ale to tiptronic w mercu i mowi ze to obojetne czy gasze na N albo P.Gdyby tak bylo to wystarczylo by jedno polozenie neutralne a ze sa dwa to uzywa sie w okreslonych warunkach.achodzi pytanie,jakich warunkach ? :)

Link to comment
Share on other sites

Tylko i wylacznie P. Oczywiscie skrzynia nie umrze od tego ze zgasisz silnik na N ale ze wzgledow bezpieczenstwa nie praktykuj tego. N sluzy zasadniczo do tego aby dalo sie przelaczyc miedzy R a D oraz do umozliwienia wciaganiecia na lawete :kox::naughty:

Poczytaj sobie forum www.automat.pl

Link to comment
Share on other sites

Tylko i wylacznie P. Oczywiscie skrzynia nie umrze od tego ze zgasisz silnik na N ale ze wzgledow bezpieczenstwa nie praktykuj tego. N sluzy zasadniczo do tego aby dalo sie przelaczyc miedzy R a D oraz do umozliwienia wciaganiecia na lawete :kox::naughty:

Poczytaj sobie forum www.automat.pl

dzieki wielkie za jasnai konkretna odpowiedz :notworthy: :th:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...