pawelwor 3 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Samochód się obraził, że go wystawiłem na sprzedaż i uszkodził nagrzewnicę. W związku z tym jak już tam dostanę się to myślę żeby wymienić wszystkie uszczelki jakie są. Kiedyś po kuracji piankowej straszny smród zalągł się tam czyściłem wszystko i pamiętam, że była gumowa uszczelka wokół parownika, która przesiąkła tym i nie dało się go pozbyć w pełni. Orientuje się ktoś czy są tam jakieś jeszcze uszczelki poza tą wymienioną? Jest ktoś w stanie powiedzieć, czy można wymienić klapki, na których jest gąbka i która mi oczywiście ukruszyła się, czy trzeba całą obudowę parownika/nagrzewnicy wymienić? Jaka byłaby tego cena? Czy nagrzewnica/wymiennik ciepła we wszystkich A4 B5 z klimatyzacją automatyczną jest taka sama? Czy orientuje się ktoś w cenach w ASO tych części, tj. nagrzewnica, klapki, ew. cała obudowa z klapkami? Czy może jednak zamienniki mają na tyle dobrą jakość, że mogę ze spokojem na duchu włożyć to do samochodu? A4 '98 quattro avant 1.9 TDI wtyczka w dmuchawie 6-pinowa [br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 17:31_________________________________________________Nikt się nie orientuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now