perfectas Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Witam Dziś byłem na spocie świdnickiem i po podłączeniu do VAG pokazały mi się następujące błędy. Mam wielką prośbę o ich analizę :> VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 R Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1632 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04143 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0612563 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
adamq Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Czujnik temperatury chłodziwa (albo uszkodzony czujnik, albo otwarty obwód, czyt. niepodłączony, albo zwarcie). Sprawdź VAGiem czy w blokach pomiarowych wskazuje dobrą temperaturę. 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Prawdopodobnie coś z doładowaniem. Na początek zrób logi pracy turbinki. 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Spróbuj zaadaptować klapki klimatronika VAGiem. 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Błąd sporadyczny pompki zamka centralnego. U wielu osób widziałem ten błąd. Jeżeli nie będzie się często powtarzał, to można zignorować.
perfectas Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Oki dzięki wielkie za odpowieź przy najbliższej okazji zrobię nowe logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się