Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wielka prośba o analizę błędów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dziś byłem na spocie świdnickiem i po podłączeniu do VAG pokazały mi się następujące błędy. Mam wielką prośbę o ich analizę :>

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 R

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1632

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 D

Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75

Coding: 04143

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0612563

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 L

Component: ZV-Pumpe D10

Coding: 00000

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Czujnik temperatury chłodziwa (albo uszkodzony czujnik, albo otwarty obwód, czyt. niepodłączony, albo zwarcie). Sprawdź VAGiem czy w blokach pomiarowych wskazuje dobrą temperaturę.

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Prawdopodobnie coś z doładowaniem. Na początek zrób logi pracy turbinki.

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Spróbuj zaadaptować klapki klimatronika VAGiem.

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

Błąd sporadyczny pompki zamka centralnego. U wielu osób widziałem ten błąd. Jeżeli nie będzie się często powtarzał, to można zignorować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...