Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o pomoc w zrobieniu logów


mark

Rekomendowane odpowiedzi

Część Witam wszystkich .

Mam problemy z moim autem ,gdy wciskam szybko pedał gazu to dwa razy na dziesięć reaguje ciągiem a w pozostałych razach powolutku wchodzi na obroty mimo wciśniętego pedału do końca .

Chciałbym zrobić te osławione logi , może wyjaśnią przyczynę . Problem u kogo w okolicy Bełchatowa , Łasku Pabianic mogę to zrobić.

Jestem zielony :proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część Witam wszystkich .

Mam problemy z moim autem ,gdy wciskam szybko pedał gazu to dwa razy na dziesięć reaguje ciągiem a w pozostałych razach powolutku wchodzi na obroty mimo wciśniętego pedału do końca .

Chciałbym zrobić te osławione logi , może wyjaśnią przyczynę . Problem u kogo w okolicy Bełchatowa , Łasku Pabianic mogę to zrobić.

Jestem zielony :proszę o pomoc!

napisz do kolegi Baskecior .... [on jest z Pabianic]

napewno pomoze .... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze problem dotyczy pedału "gazu". Mozna go sprawdzic:

Włącz zapłon, podłącz VAGa, wybierz sterownik silnika (kanał 01) i wejdź w bloki wartości mierzonych. W grupie 000, w kolumnie nr 3 (pomijając czas logowania) powinieneś zobaczyć wartość "0" (jeżeli będzie inna, to źle). Jeżeli odczytasz "0" - zacznij powoli naciskać pedał gazu aż do oporu - przy którym powinno się pojawić "255". "Odpuszczając" pedał wartość "255" powinna płynnie "powracać" w stronę "0". Jeżeli taki test wypadnie pozytywnie - potencjometr jest OK. Jeżeli nie uzyskasz wartości "skrajnych" lub zauważysz "skokowe" zmiany wartości w 3 kolumnie - będziesz musiał zainteresować się "pedałem gazu".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!