sertozul Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Orientuje się ktoś jak sterowany jest doładowanie silniku 2.5 AEL czy jest to dalej nadciśnienie jak w 1Z? czy już coś jak przy AFN? dodam ze jest to ta wersja 140 konna. Chciałem się zorientować czy jest to rozwojowa jednostka pod kontem modów? a dodatkowe i może nawet istotniejsze pytanie to:D Czy słyszał ktoś o próbach wsadzenia tego motoru do B5 Q? Czy to w ogóle wejdzie na długość? Spasuje się z jakaś dieslowska skrzynia pod Q? u znajomych na warsztacie narodziła się taki pomysł po paru piwach tylko nie wiadomo czy możliwy i czy opłacalny pod kontem możliwej do uzyskania mocy czy z mniejszego AFN w dobrym stanie nie idzie uzyskać podobnych parametrów.
IDUAL Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Był juz podobny temat i skończyło sie na tym że może i udało by sie włożyć ten silnik do B5 ale najprawdopodobniej było by tyle komplikacji i problemów że lepiej włozyć AWX i zmodzić go spokojnie na ok 190/400. A co do AFN to jest temat już. Zakładasz pompę 11mm turbo od AWX wtrysko 0.216 FIMC i robisz ok 170/370.
sertozul Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 Właśnie o to chodzi jeżeli ten AEL jest w takiej technologii jak 1Z to za dużo się z niego nie wyciągnie mimo pojemności
MASATO Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 szkoda się w to bawić, albo kompletuj graty na moc do AFNa albo swap na AWX/AVF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się