Skocz do zawartości

sertozul

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sertozul

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sertozul

0

Reputacja

  1. Nowy warsztat we Wrocławiu Automotive Craft Paczkowska 26/3 50-503 Wrocław 795549508 Naprawy bieżące, oleje filtry, hamulce, zawieszenia itd Regeneracja alternatory, rozruszniki, zaciski Piaskowanie, szkiełkowanie Retro mechanika Wkrótce pełna diagnostyka. Zapraszam
  2. Mam ten sam problem dodam ze mój afn ma 351 000 najechane jakieś 70 do tylu mechanik twierdził ze olej w skrzyni jest dobry i nie trzeba tam nic robić, sprzęgło podobno jest od fabryki i łapie bardzo wysoko,jak w temacie 1 i R złe wchodzą na postoju. Jak już się jedzie to wszystko ładnie pracuje i przy przyspieszaniu i przy redukcji hamowaniu biegami etc. może to oznaczać zużycie oleju lub elementów skrzyni biegów, czy tylko jest to po prostu końcówka sprzęgła?
  3. Bugatti to nie jest ale fiat też nie :> 15 lat temu był lans :> czyli twardsze sprężynki są od razu obniżające. Zwykłe kto robi dobre? bo jak w focie sprawdzałem to tylko kagery mieli...
  4. Witam mam pytanko co do mocnych sprężynek na tył Od początku w moich rękach samochodu tył siedział nisko i generalnie nie szczypie się z tym za bardzo jak potrzebuje przewieść jakieś żelastwo z innych aut skrzynie silniki to lecą do bagażnika, na fuchy materiał też nim worze albo przy wyjazdach tez siada się w 4 osoby, bagażnik po dach i jeszcze trumna z deskami. Wychodzę z założenia ze auto w 1 kolejności ma służyć, tylko żeby służyło tak dalej trzeba by sprężynki wstawić nowe i to jakieś mocne najlepiej Oczywiście nie jest to quattro nad czym ubolewam zwłaszcza teraz. Ktoś jeszcze wozi cegły samochodem klasy wyższej i się orientuje jakie sprężynki będą dla mnie najlepsze? byle go nie przesztywnić i tył nie latał jak w furmance bez ładunku
  5. czyli potwierdza się im dalej tym większy badziew. niedługo tylko logo OOOO będzie miało coś wspólnego z audi
  6. w których silnikach są plastikowe pokrywy? wiem ze w tych najmocniejszych na pompo wtryskach awx i avf bodajże. w których jeszcze dawali to dziadostwo?bo nowe kosztują kolo 5 stów podobno a stare wszystkie są kriwe i ciekną. da się w ogóle kupić jakiś silnik na pompo wtrysku który ma jeszcze normalna metalowa pokrywę?
  7. Tak trzeba będzie zrobić
  8. Właśnie o to chodzi jeżeli ten AEL jest w takiej technologii jak 1Z to za dużo się z niego nie wyciągnie mimo pojemności
  9. Przy kolizji w silniku mogły się wtryskiwacze uszkodzić, turbina raczej nie ale mogło coś wpaść zanim się zatrzymała.
  10. Orientuje się ktoś jak sterowany jest doładowanie silniku 2.5 AEL czy jest to dalej nadciśnienie jak w 1Z? czy już coś jak przy AFN? dodam ze jest to ta wersja 140 konna. Chciałem się zorientować czy jest to rozwojowa jednostka pod kontem modów? a dodatkowe i może nawet istotniejsze pytanie to:D Czy słyszał ktoś o próbach wsadzenia tego motoru do B5 Q? Czy to w ogóle wejdzie na długość? Spasuje się z jakaś dieslowska skrzynia pod Q? u znajomych na warsztacie narodziła się taki pomysł po paru piwach tylko nie wiadomo czy możliwy i czy opłacalny pod kontem możliwej do uzyskania mocy czy z mniejszego AFN w dobrym stanie nie idzie uzyskać podobnych parametrów.
  11. temat jak temat ja jeszcze nigdy do mojego afna nie wlałem żadnych ulepszaczy wydaje mi się ze potrzebna są jak calgon do pralek:D
  12. W kwestii koła zamachowego najlepiej zadzwonić do ASO i po numerze vin będą wiedzieć czy jest 2 mas czy nie, od razu dla śmiechu można się spytać ile kosztuje u nich kompletna wymiana sprzęgła:D
  13. Ja już nie pamiętam jakich kluczy używałem żeby wyjąc turbinę ale na pewno nie było to nic wykwintnego tzw klucze płasko oczkowe i nasadki może z Cardanem. ale na pewno nie demontowałem kolektora, tylko ze nakrętki były w większości w takim stanie ze pokusiłem się o ich wymianę na nowe przy zmianie turbiny, za które to nakrętki musiałem zostawić odpowiadaniom sumę w aso:D
  14. Witam Orientuje się ktoś może w jakich przedziałach przebiegu mniej więcej mieści się żywotność 2masy i sprzęgła w AFNie? wiadomo że każdy jeździ inaczej i przedział na pewno jest duży, ja mam na stukane już 340 tyś dodatkowych drgań ani poślizgów na sprzęgle niema ale pedał już łapie bardzo wysoko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...