Skocz do zawartości

Jay_Z

Pasjonat
  • Postów

    210
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jay_Z

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jay_Z

0

Reputacja

  1. Witam. Miał ktoś może styczność z tą firmą? http://www.oleole.pl/radioodtwarzacze-samochodowe/vordon-ht-869bt.bhtml?from=ceneo&p=448.00&cr=0&t=20170507-1717 Radio w śmiesznych pieniądzach a opinie ma dobre. Przy okazji, czy dam rade to ogarnąć u siebie bez zmiany tunelu, czy kosza? U siebie mam zwykłe radio 1 din. Dzięki z góry za info.
  2. Ja mam dwie A4 pod domem na pompie rotacyjnej silnik AHU i AFN i w obu mam zaślepiony egr od kilku lat. Poza tym że ciut twardziej chodzi i troche bardziej zatelepie przy gaszeniu jestem zadowolony. Jest czysto i mam święty spokój. Natomiast w AWXie jeszcze się waham czy wymieniać czy zaślepiać. Czyszczenie niestety nie pomogło.
  3. Też walczę z cieknącym dolotem. Uszczelki nowe, niestety luz i wycieki jak były tak są. Dajcie znać jak ogarniecie temat.
  4. Jeżeli napisałem że widziałem turbiny z różnym luzem to kolego nie pisz mi że powielam internet, tylko piszę z własnego doświadczenia. Zachowujesz się w tym momencie jak byś był tutaj jedynym fachowcem i wszyscy by mieli słuchać tylko Twoich opinii. Tyle w temacie.
  5. Nie do końca tak jest. Owszem luz na wirniku to normalna rzecz. Natomiast nie nie napisałeś że to luz poprzeczny. Wzdłużny luz nie jest rzeczą normalną. Druga sprawa luz poprzeczny też nie może być za duży tylko minimalny. Jeżeli będzie za duży jak najbardziej wirnik się może rozlecieć. Widziałem turbiny gdzie luz był tak duży, że po odchyleniu tarło o obudowę. Dlatego jak najbardziej jestem za tym żeby sobie profilaktycznie sprawdzić. Zwłaszcza jeżeli coś się dzieje. Wiele pracy to nie kosztuje a głowa spokojniejsza.
  6. Chrobotaniem nie ma co sobie zawracać głowy. Mojego AWXa kupiłem w zeszłym roku. Zrobiłem od tego czasu 10 tys na trasach. Jeździł po Austrii na long lifie. Zmieniłem na Motula. Jak chrobotało tak chrobocze. Kolega również ma AWXa, 100 tys więcej na blacie niż ja. Od 5 lat mu chrobocze. Ten typ tak ma. W jednych to słychać bardziej, w innych mniej, jeszcze w innych jest cisza. Dla świętego spokoju można sprawdzić luz na wirniku. Jeżeli wszystko w porządku, a turbina nie pije oleju jeździć dalej i zapomnieć o temacie. ,
  7. Bardzo dobrze. Też bym się wybrał jak by było bliżej. Niestety wiele osób wystawia przedmioty tutaj zamiast Allegro, bo tutaj czują się bezkarni. Na Allegro jak wiadomo się to nie opłaca.
  8. Wiem. Ale nie raz kupiłem oryginały w super stanie dlatego się skusiłem. Ale nie w tym rzecz, lecz w tym że ktoś sprzedaje uszkodzony towar na forum.
  9. Panowie uważajcie na użytkownika o ksywie tobias. Gość sprzedaje szmelc na forum i czuje się bezkarny. Kupiłem od niego wahacze ze zdjęcia : https://zapodaj.net/d803a423cbbf9.jpg.html W opisie było: " przebieg: 141kkm. wahacze są w 100% sprawne, nie powybijane, gumy całe, bez luzów. końcówki stawiają opór także spokojnie do pojeżdżenia na 3-4lata " Wczoraj odebrałem i wyglądają one tak : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=vhtjr6&s=9#.WMF2JqKmnIU http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2ly270k&s=9#.WMF2JaKmnIU http://pl.tinypic.com/view.php?pic=nownq1&s=9#.WMF2H6KmnIU Jak się upomniałem o zwrot pieniędzy słyszę takie tłumaczenia: " człowieku jak Ty tam powpyhałes raz przy raz śrubokręt, narobiłes dziur i teraz żadasz zwrotu pieniędzy, trzeba było nie ingerować w towar " " a Ty je tak sprawdzałeś, że aż popękały " " każda część używana gdzie są tuleje jak zaczniesz sprawdzać to popęka " To jest jego tłumaczenie. I pomyśleć że to wszystko dla 92 zł. Uważajcie na niego.
  10. Witam. U mnie też się niestety pompa rozciekła. Znalazłem coś takiego. Podejdzie do mojego AWXa ? https://www.olx.pl/oferta/vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-pompa-paliwa-pompa-vakum-vacum-038-145209m-CID5-IDkwqDY.html#577db8582d
  11. W mojej poprzedniej B6 dudniło jak cholera. Samochód jeździł po niemcowni w trybie longlife. Posprawdzałem broki, krzywki na wałku wszystko było jak nowe. Po zmianie oleju z longlifea na Motula po jakimś czasie zrobiła się cisza.
  12. Jest obszerny dział który się nazywa Diagnostyka VAG. Poczytaj, wszystko tam znajdziesz i dasz sobie radę bez problemu.
  13. Zrób komplet logów. Mogą być różne przyczyny np. umierający wtrysk/i.
  14. Witam. Chciałbym się upewnić czy sprężyny B6 i B7 są identyczne. Oznaczenia kolorów pasują natomiast w b6 mam kropkami a b7 kreskami. Z góry dzięki za odpowiedź.
  15. Możesz coś powiedzieć więcej. Chodzi Ci o demontaż, czyszczenie smarowanie? Jak możesz to podpowiedz mi jak to w VCDsie ogarnąć bo w tym akurat nigdy nie grzebałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...