Jump to content

kami050

Pasjonat
  • Content Count

    328
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About kami050

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Tarnów

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem turbo wzrokowo lusterkiem inspekcyjnym , tak wyglada łącznie kolektora z turbina, mozliwe , że tu wieje ... myslałem , żeby to na chwile zakleić jakąś poxilina i sie przjechać czy nie bedzie wiało i wtedy rozbierać.
  2. Może najlepiej będzie jak kupie zestaw nowych uszczelek turbo - kolektor wydechowy i je wymienię..
  3. brzęczenie przy schodzeniu z obrotów mniej słychać , katalizator wygląda na fabryczny , nie ruszany, Zegary od B7 cabrio
  4. wrzucam film , trzeba się wsłuchać w gwizd bo mam słaby aparat i dzwięk mizerny , ja go na filmie słyszę (gorzej niż w realu ale jest) .
  5. Ja mam takie szzzzzz szzzz... Przy schodzeniu, a można ją wyregulowac ta klapkę wg bez demontażu turbo? Jak fachowo to zrobić?
  6. Ten świst jest mega irytujący, nie słychać go tylko jak mam głośniej radio włączone albo przyspieszam delikatnie, boję się, że może przez luzy na turbo coś się urwie w turbine albo jakieś opilki się dostaną do dolotu i silnika, auto ma 121tys przebiegu i wydaje się oryginalny, jednak jeździło w trybie long life.
  7. Jak już uporam się że świtem podczas przyspieszania i tym metalicznym szelestem to napewno zrobimy program:)
  8. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 2-33.CSV 3-20.CSV
  9. A te logi 2+33 i 3+20 robi się w taki sam sposób jak 115 i 118 czyli gaz w podłogę od 3 biegu?
  10. W załączniku logi z przed pół godz. temp. na zewnątrz 21st. ,silnik rozgrzany , 3 bieg od 1400obr do 6 tys obr , gaz do podłogi. Logi dynamiczne 115+118 1.8T 150KM.CSV Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  11. Witam, Od zakupu samochodu ( 1.8T) mam problem akustyczny polegający na wydobywaniu się z pod maski metalicznego szelestu podczas odpuszczania gazu (schodzenia z obrotów) od 1-szego do 3 biegu , na wyższych biegach już tego nie słychać, kolejnym problemem jest świst przy żwawym przyspieszaniu od 2 do 6 biegu, turbina jest sucha, auto nie bierze oleju, ładnie wkręca się na obroty, na vagu nie wychodzą żadne błędy, turbina ładuje do 1,6 bar (łącznie z ciśnieniem atmosferycznym) . Myślałem , że problemem jest łańcuch rozrządu i napinacz więc je wymieniłem, ale dalej jest to samo. Zrobiłem też płukankę silnika LM i sprawdziłem cały dolot pod ciśnieniem, luzy na turbinie minimalne, czytałem dużo na forum, ludzie mówią ,że klapka wg , uszczelka pod kolektorem ,luzy na wirniku. ,mieliście już taki przypadek? jeśli nie znajdę odpowiedzi to czeka mnie wyprawa do warsztatowych magików/wymieniaczy wszystkiego co się da, no można i tak jak ktoś ma worek nie potrzebnej kasy... Drodzy moi proszę o pomoc, jak ktoś jest z okolic Tarnowa i mi pomoże to pięknie się odwdzięczę:)
  12. Jeszcze mam pytanko, chciałbym bez demontażu niczego sprawdzić czy szelest przy schodzeniu z obrotów powoduje ta klapka WG w turbo, czy jak odepne przewód podcisnienia od gruszki i się przejdę to nic się złego nie stanie a klapka nie będzie pracować?
  13. A takie pęknięcia się spawa czy wymienia się pełny korpus? Kurcze nawet bym zregenerowal te turbo ale też obawiam się, że zregenerowana będzie gorzej pracować niż mój oryginał z przebiegiem 120tys km
  14. Od 3 miesięcy jeżdżę 1.8T, muszę zaktualizować profil
×
×
  • Create New...