Jump to content

kami050

Pasjonat
  • Content Count

    371
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About kami050

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Tarnów

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie czy mogę założyć tłumnik od B7 tdi 116KM do Seata Exeo 1.8T 150KM zwykły silnik na pośrednim wtrysku. Proszę bardzo o pomoc gdyż do Seata nikt poza ASO nie sprzedaje tych tłumików. Z zewnątrz tlumniki wyglądają identycznie.
  2. Na wolnych 1.7bara, 2 tys, 3.5 bara 3 tys. 4 bary, smok był w ok 80% czysciutki
  3. Ciśnienie sprawdzone na goracym i jest wzorcowe.
  4. U mnie jest coś takiego, że jak puszczam pedal gazu od pierwszego do trzeciego biegu to słychać takie szzzz szzzzz, wymieniłem napinacz i lancuch, wyczyscilem pokrywę, wymieniłem smoka i wyczyscilem mise ale dalej to samo...
  5. A jak są słyszalne zużyte szklanki , jaki to dźwięk?
  6. Panowie ja mam problem taki, ze początkowo leci ciepłe powietrze na LO a po 2 minutach wieje zimne takie jak ma być...
  7. Właśnie oszukalem się i nie znalazłem tylko tej informacji a sam napinacz też 10N?
  8. A czy ktoś może mi podesłać instrukcje wymiany napinacza? Chodzi mi głównie o momenty dokręcania walka rozrządu i samego napinacza, będę bardzo wdzięczny
  9. Ja założyłem chinola a w ogłoszeniu było napisane, ze robiony w tej samej fabryce co oryginał tylko bez znaczka Audi, teraz zaterkocze nawet na cieplym silniku ale tylko przy rozruchu max 2 sek. do tego dochodzi metaliczny szelest przy schodzeniu z obrotów do 3 biegu. Problem w tym, ze na starym napinaczu było dokładnie to samo, a stary oryginalny miał przebieg 120 tys. Najgorszy ten szelest, boję się, se jak założę nowy oryginalny napinacz za 2500zl to będzie to samo i będzie to wina np walkow rozrządu albo panewek i wtedy remont...
  10. Paliwo uciekalo i dlatego ciężko odpalal?
  11. A przy odkreceniu smoka trzeba wymienić jakąś uszczelke?
  12. Czyli nie brałeś z ASO oryginału i jakoś się spisuje ten febi? Dużo zrobiłeś już na nim?
  13. A masz może numer tego napinacza bez wtyczki?
×
×
  • Create New...