Skocz do zawartości

sebperth

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebperth

Osiągnięcia sebperth

0

Reputacja

  1. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 22:13_________________________________________________ [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 22:50_________________________________________________Czyzby to ze chamownia nie podwoziowa,dlatego brak opini? W Szczecinie sa dwa polecane miejsca V-Tronik i Michal chlopak ktory uwazam ze sie zna na robocie,mimo braku chamowni podwoziowej,bo zrobil co chcialem i jest bez dymowo mimo duzego przyrostu mocy, a to jak auto zachowuje sie pokrywa z wykresem.
  2. rozumiem, jak pociagam to wraca, jednak w sprinterze nie musze nic robic po wycisnieciu sprzegla dziala dalej np. jade 90 km/h na 4 giegu zmieniam na 5 bieg, podczas zmiany zwolni kilka km/h i po zmianie i wycisnieciu sprzegla dociagnie do 90 km/h i trzyma, nie trzeba uaktywniac tempomatu ponownie jesli nie zostal wylaczony lub nie byl uzywany chamulec. Sa wady tego zestrojenia poniewaz jesli włącze bieg jałowy odbiera to jako sprzęgło wyłączone komunikat trzymania prędkości wiec obroty ida w góre, trzeba wówczas szybko wyłączyc tempomat lub włączyc bieg.
  3. to znaczy ze po zmianie biegu musze ponownie włączyc inaczej nie będzie działac?
  4. Udało mi się w końcu uruchomi tempomatu, jednak jego działanie zastanawia mnie? Przy włączonym tempomacie przy zmianie biegu i wciśnięcia sprzęgła tempomat się wyłącza i już nie działa,muszę go ponownie sam uruchomic, w sprinterze po wyciśnięciu sprzęgła zaczyna ponownie działac i auto dalej ciągnie, deaktywacja następuje jedynie po wciśnięciu hamulca Jak jest w audi?
  5. No to problem rozwiązany, wpierw musiałem jeszcze zrozumiec działanie, czujnik zamontowany i tempomat działa
  6. Kupowałem w ASO dwa w Szczecinie i jeden w Wielkiej Brytani, cho w Szczecinie nie wiedzieli o co chodzi, powiedzieli mi tylko że u nich wymiana to około 300zł, bo akurat komputery się im zawiesili więc nie mogli poda dokładnej ceny, czujniki kazali reklamowa, bo nie ma na taki towar zwrotów, no ale przyszedł mój czas powtotu do UK
  7. Od dawna próbowałem się uporac z tempomatem, no i już wie że za wszystko odpowiada czujnik sprzęgła, w sumie były sprawdzane trzy i wszystkie zachowywały się tak samo. Przy wciśniętym i wyciśniętym czyjniku miernik pokazywał układ zamknięty, prąd przepływał, jest to czujnik dwu pinowy i po rozebraniu jednego nie ma w nim niczego poza obwodem który tepretycznie powinien byc zamknięty lub otwarty w zależności od położenia pedału sprzęgła. Po zamontowaniu komputer widział sprzęgło wyciśnięte, było brak reakcji na położenie pedału, po odpaleniu auta i zgaszeniu już sprzęgło było cały czas wciśnięte? Czy trzeba jakoś nauczyc?
  8. Sprinter 311 seria 104PS po modzie 129PS, przekechane ok 20tyś, wszystko ok, momentu nie paietam, musze wykresu poszukać, a BRE będzie za 2 miesiące robione o Witka lub Dynosoft Wrocław[br]Dopisany: 08 Listopad 2009, 12:36_________________________________________________przebieg Sprintera to 430tyś km
  9. Witam, u mnie był taki sam problem jak kolega wilk11 próbował zrobić logi pozdro[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 14:07_________________________________________________Nikt nie wie, czy nie ma nic za free???
  10. Chyba koledzy zbyt dosłownie łykneliście temat, wiem jak uzywac diesla i żadko śmigam z dużymi prędkościami, uwielbiam zakręty, a zawieszenie s-line i laczki 235/40/18 fajnie sie nadaja do dynamicznej jazdy i pokonywania zakrętów na granicy przyczepności z wyłączonym ESP chciałbym wiedziec czy jak mi odwali ( 3 razy w tygodniu po 2 godz. dobrze poupalam ), to czy mogę, czy mam zapomniec o takiej jeżdzie a propo, miało być m3 E46, ale dziecko mi się urodziło niedawno i kryzys jest, dlatego diesel
  11. a pytanie mnie jeszcze nurtuje? czy po samym programie przy 1600 obr/min bedzie więcej momentu aniżeli będzie program turbo BRD i druga chłodnica, to ze BRD wstaje póżniej ok, ale czy zanim wstanie będzie mniej Nm aniżeli zostawię gtaty i zrobie sam program??
  12. a propo jak zamieścić obrazek?
  13. No było dość mocne uderzenie sądziłem że felg i opon już nie ma, ale nie ma żadnej zmiany w prowadzeniu, nawet poprawiłem się i bez ESP dałem rade szybciej, haha jutro wstawie na warsztat sprawdzić
  14. no laik nie jestem dbam o turbawke, nie gasze czerwinej rozkręconejturbawki i zimnej nie cisne, nawet jak dziadek się staram puki tęp. nie zacznie wzrastać, a diesel no cóż niskie spalanie, a z tym katowaniem to jest tak że są przerwy np. 20 mn ostro i 5 min oddechu takie małe przerwy a wskażnik tęp. wody przecież mam? po co mi wskażnik doładowania czy tylko po to abym wiedział czy turbawka już gotowa, czy daje jeszcze inne wskazania ? a co to EGT ?
  15. Odezwał się, a to było wczoraj jak odebrałem auto po 8 tygodniowej usterce ( skrzynia sprzęgło i dwumas, a padło 3 tygodnie po zakupie ) i jak z pędu wziołem zakret, bo wiedziałem że w trakcie mocy bedzie mało, wyniosło mnie i udeżyłem bokiem w krawęznik felgami przy ok.120km/h, na szczęście tylko felgi wyglądaja gorzej, dziś pokatowałem i wiem że po prostu brakuje mu mocy i po programie będzie lepiej Na dodatek jak zmieniałem opony to z oszczędności założyłem z przodu Pirelli PNero225/40/18, a było i jest z tyłu 235/40/18 no i podsterowność jest większa, nawet przy 120 km/h, jedynie gazem ją eliminować moge, a przy przedno AWD to nic miłego pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...