Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Telepie na wolnych obrotach


Jay_Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem.

Moje audi dość mocno trzęsie się na wolncyh obrotach (silnik 1.9 TDI 90km).

Jest to odczówalne głównie na kierownicy.

Poduszki pod silnikiem sprawdzone. Byłem też u magika, który podpiął pod komputer i skorygował delikatnie pompą według jakiegoś wykresu.

Co jeszcze mogę zrobić? Jest jakaś regulacja elastyczności pracy silnika czy coś w tym rodzaju?

Dodam, że przy odpalaniu autem troche poszarpie zanim zapali, lecz nie wiem czy to ma coś wspólnego.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jakie masz dawkowanie i plecionka do przejrzenia. Jaki jest kąt wyprzedzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedz mi jak to wszystko posprawdzać to pożycze jutro kabel i sie podepne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to tutaj nie ma dwumasu.

Spróbuje posprawdzać te wartości. Jak sobie poradze do sie odezwe :)

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to tutaj nie ma dwumasu.

Spróbuje posprawdzać te wartości. Jak sobie poradze do sie odezwe :)

Dzięki.

z ktorego roku te ahu ? na 99% bedziesz miec dwumas :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam końcówkę 96, modelowo 97 i dwumasy nie mam. Można liczyć że do 97 roku były jeszcze jednomasy w AHU, na forum jest nawet podane do którego numeru VIN - sam chyba nawet w którymś wątku to pisałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 98 rok więc nie wiem.

Dodam że podczas jazdy wszystko jest w porządku, wystarczy delikatnie gaz dodać i autko równo i ładnie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dźiś logi. Nie wiem czy dobrze ponieważ 1 raz to robiłem.

Proszę o ocene i jakieś podpowiedzi.

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65135.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65136.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65137.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65138.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65139.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65140.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65141.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65142.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65143.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65146.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65147.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65144.html

[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 12:46_________________________________________________Odpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów nic złego nie wynika jak na moje oko, odrobinę nie dogrzana fura albo już pada termostat. Generalnie przyczyn drgań jest mnóstwo, u Ciebie rzeczywiście może być to koło dwumasowe, zerknij jeszcze czy pasek wielorowkowy nie skacze na boki (jak na niego zerknąć z góry pod rolkę alternatora). O co chodzi z tym nie równym odpalaniem, jeżeli zatelepie to może być to dwumas, a może po prostu nie wszystkie świeczki grzeją i przez pierwsze sekundy pracuje nie równo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat swoją drogą do wymiany, ponieważ dolny wąż jest praktycznie zimny.

Jeżeli chodzi o odpalanie to po prostu auto nie pali na rys po przekręceniu kluczyka tylko trzeba troche przytrzymać autem troche potrzepie, ale pali bez problemu. Świece są nowe, także na pewno nie.

A co do dwumasu to sam nie wiem czy tam jest dwumas czy nie. Auto ma oryginalnie 211 tys przejechane, także nie wiem czy przy takim przebiegu już dwumas nadawał by się do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

211 to jest właśnie przebieg przy którym dwumasy się sypią :), zależy to od uzytkowania auta miasto czy trasy ... miasto szybciej dobija dwumasę. Sprawdź to koło zamachowe u jakiegoś kumatego mechaniora, są sposoby bez ściągania skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde a byłem przekonany ze tu nie ma dwumasu. To mam następny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dwumasu nie jest jakoś bardzo skomplikowana. Wystarczy mieć kanał, wałek centrujący (bo to trzeba od razu całe sprzęgło machnąć), odpinasz skrzynię i wsio gotowe :kox:

Tylko niestety kosztowne, komplet z LUKa to z 2000 zł trzeba mięć :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym już zmieniał to na pewno zrezygnował bym z dwumasu. Tyle że ja dalej do końca nie wiem czy to wina dwumasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...