Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Telepie na wolnych obrotach


Jay_Z

Rekomendowane odpowiedzi

"zrezygnował bym z dwumasu."

Widzieliście tarczę sprzęgła z tego zamiennika?

Od dwumasa jest to blacha z okładzinami, zamiennik jest skomplikowany, zawiera sprężyny.

Na moje oko to sprężyny dwumasa lądują w tarczy sprzęgła.

Dla mojego pełny zestaw dwumas 2000zł, zamiennik 1350. :mysli:

Ma ktoś ten zamiennik dwumasa? Jakie wrażenia? Ponoć kultura jazdy mniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie gra nie warta świeczki. Wymieniać dwumas na dwumas - tylko i wyłącznie z LUKa, zrobić to porządnie i mieć spokój na kilka-kilkanaście lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looknij tu kolego duzo tego na ten temat ja wyczailem ze moge miec sprzegielko alternatora

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1397981.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgiełka alternatora nie sprawdzałem, ale zrobie to w najbliższym czasie.

A co myślicie jakbym mu troche podniósł wolne obroty powiedzmy do około 900.

Wystarczy, że lekko dodaje gazu i drgania znikają więc powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha ale mysle ze raczej sprobuj obnizyc obroty ile ci vag pokazuje?? ty juz masz pompowtryski czy jeszcze wtryski??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze zwykłą pompe wtryskową.

Obroty mam takie jak powinny być czyli 861

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersja nastawnik dawki paliwa?? a jak z temperatura stoi niezmiennie na 90 po kilku kilometrach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Tym nastawnikiem to Ci nie powiem bo szczerze mówiąc nie wiem jak to sprawdzić.

A co do tempertury to jest wszystko w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz takie cos z przedniej strony silnika od strony rozrzadu niedaleko alternatora??

http://images24.fotosik.pl/112/927fe0518a7e3e3bmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak drgania moga byc spowodowane niewlasciwym ustawieniem kata tego nastawnika badz tez juz on jest do regeneracji jedz do kogos kto regeneruje te nastawniki badz tez do pompiarza niech ci sprawdzi pod vagiem i ewentualnie ustawi odpowiedni kat jego nie powinno to kosztowac wiecej niz 50zl no chyba ze regeneracja to 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj kąt wtrysku miałem ustawiany i sprawdzane wszystkie parametry Vagiem i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki sprawdzone, wtryski wątpie auto ma 211 tys a pozatym było sprawdzane vagiem.

Jeszcze zostaje do sprawdzenia to sprzegiełko alternatora ewentualnie dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty masz dwumas?? czy jednomas. przy zmianie biegow ci szarpie jak puszczas sprzeglo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie jestem do końca przekonany czy u mnie już był dwumas, ale szarpać nic nie szarpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja juz nie wiem. ja mam podobny problem u siebie na pompowtryskach i tez mi telepie nie wiem czemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będe szukał kogoś w mojej okolicy kto sie bardziej orjentuje w temacie. Może jak to zobaczy to cos podpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...