Skocz do zawartości

Noxus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Noxus

Osiągnięcia Noxus

0

Reputacja

  1. wydra, a który był bez czujnika?
  2. Dzięki Sztomel za naprostowanie mojej niewiedzy! Przetarłem te pole papierem (aby tylko rdze ściągnąć) i nic nie widać. (patrzyłem także lupą i nie ma oznak po numerach) Możliwe że ktoś pomógł w zniknięciu... Dzięki wszystkim za pomoc! Jak zwykle te forum trzyma poziom i można dużo się nauczyć Pozdrawiam!
  3. z tego co się orientuje... w tym miejscu numer silnika mają benzyniaki, nie diesle.
  4. Na silniku powinno być te oznaczenie: AHF, czyż tak? Pytam co to za silnik, bo nie ma oznaczenia. Silnik to część wymienna, więc ktoś mógł wymienić i nie zmieniać w dokumentach? pieciajek, miska jest uszkodzona
  5. Silnik wyciągnięty z Seata Toledo przyprowadzonego z Holandii. W dokumentach jest 1.9 TDI 110 (81kw) AHF
  6. Witajcie. Może Wy macie wiedzę, co to za wynalazek? Nigdzie nie mogę znaleźć 3literowego oznaczenia...
  7. danu44, to wygląda tak gdyż ja się za bardzo nie znam i doradza mi kolega. Ten kolega mi sprawdził tego Toledo i wstępnie miało być że głowica do wymiany i tyle. Zaprowadziłem do zaprzyjaźnionego mechanika, on stwierdził że pierwszy raz widzi tak mocno uszkodzoną głowicę i nie radzi się pchać w naprawę tego silnika. A więc zadzwoniłem do tego co mi sprzedawał auto i powiedziałem, że silnik do wymiany - to on, że silnik załatwi i będę miał już zrobione cacy (na lata). No okej... Przywiózł silnik i tak z ciekawości chciałem znaleźć te oznaczenia... Tak to wygląda. Można powiedzieć, że to będzie moje pierwsze auto i dlatego tak 'panikuję'. Wstępnie rozglądałem się za audi (dlatego konto na tym forum), później spotkałem właśnie kolegę który ściąga auta i zaproponował że coś znajdzie.
  8. No tak, kolega mnie zapewnia że to ma 110KM. Gdy jeszcze nie widziałem silnika na oczy to popatrzyłem na internecie z ciekawości jakie to silniki siedziały w tych new beetle - przeważnie 90KM, dlatego zapytałem czy nie będzie problemu jeżeli 90KM się włoży do Toledo (osprzęt z Toledo) żeby zrobić normalnie (tak jakby seryjnie te 110KM). ... ale gdy mi przywiózł ten silnik to dalej mnie zapewnia, że to jest 110KM (81kw) i że to z auta new beetle. (ale w internecie nie można znaleźć W OGÓLE takiego oznaczenia i nie wiem co robić tak szczerze powiedziawszy...)
  9. właśnie przekopałem internet i znikomy ślad (gdzieś wyskoczy vw golf IV 1.9, gdzieś touran 2008 rok 1.9) co z tym fantem robić? próbować zakładać? jak wg Was? czy oznaczenie silnika jest istotne, aż tak? (kolega który mi załatwił silnik zapewnia mnie, że silnik był wyciągnięty z new beetle, w dowodzie było 81kw, silnik chodził nie było problemów - auto uszkodzone w tył)
  10. Dziś przejrzałem dokładnie silnik w poszukiwaniu oznaczeń. Oto co znalazłem: z przodu silnika: HGL (pod głowicą, po lewej stronie) 038AN 80HBH V1600 038103021AN 35002 z tyłu: 1.9 DI AN + znaczek audi i vw nie ma obudowy do rozrządu (nie ma naklejki)
  11. głowica wygląda nie za ciekawie, silnik kręci normalnie (bez żadnych zgrzytów, jak zdrowy diesel) auto jest już u zaprzyjaźnionego mechanika, ma zdjąć głowice i zobaczyć uszkodzenia oraz wymontować stary silnik. [br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 22:10_________________________________________________Mam już silnik u siebie. Chciałem znaleźć oznaczenie, przejrzałem cały blok i nigdzie nie mogę znaleźć oznaczenia... Są jakieś litery, numery, znaczek audi oraz vw i jedne oznaczenie 3literowe: HGL Nie wiem co z tym fantem zrobić... Gdzie przeważnie są oznaczenia silnika? Jest coś takiego jak oznaczenie HGL?
  12. Prawdopodobnie dopiero jutro będę wiedział oznaczenie silnika. W tym silniku prawdopodobnie się rozrząd przekręcił, szklanki pobite, wałek krzywy (tak jakby przy dużej prędkości się to musiało stać) A czy jest możliwość uszkodzenia innych podzespołów seata, jak wtrysków, turbiny czy czegoś innego?
  13. Na chwilę obecną nie wiem, ale postaram się dowiedzieć jak najszybciej jest to możliwe.
  14. Witam. Sprawa wygląda następująco. Kupiłem Seata Toledo 1.9 TDI 110km (AHF) z uszkodzoną głowicą. Mam do kupna silnik z VW New Beetle, 130 tys przebiegu, w dobrej kasie. Prawdopodobnie jest to 90konny. Czy będą problemy z przekładką? Czy da radę z tego silnika zrobić (tak jakby seryjnie) 110 koni? Czytałem na internecie, że różni się tylko turbiną. dlaczego piszę na tym forum? gdyż tutaj można znaleźć najwięcej trafnych informacji... a że to jest silnik VAG'a to może pomoże ktoś, bo nie chcę się wpędzić w niepotrzebne koszta... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...