M_ILES Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Prosze o przenisienie tematu do wlasciwego dzialu...(niestety nie udalo mi sie tego zrobic samemu) Panowie porsze o pomoc Moje aukto - VW Passat silnik CBA 2.0 TDI Sport, 2008 kombi Od paru dni autko delikatnie traci moc na ulamek sekundy, po czym na desce rozswietla sie ikonka - sprezynka - od elektryki. PO zvazeniu okazuje sie za auto lapie blad: 000289 - Czujnik polozenia przepustnicy (G69): Implausible Signal P0121 - 000 - - - Intermittent 008466 - Throttle Actuator Control System: Stuck Closed (zablokowany zamkniety) P2112 - 000 - - - Intermittent 008465 - Throttle Actuator Control System: Stuck Open (zablokowany otwarty) Przpustnica czyszczona ostroznie, na tip-top. We wtyczce do niej, z jakiegos powodu zbiera sie olej. Otwieralem rowniez caly mechanizm, wszystko wyczyscilem, dziala sprawnie, pracuje lekko. Adaptacja poprawnie wykonan sposobem manualnym (bez VCDS) Prosze o jakies wskazowki, czy to blad typowo elektryczny, jak ustalic powod tego sygnalu? czy raczej przepustnica do wymainy? Dzieki serdeczne - pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się