Jump to content
IGNORED

[B5 APU] Adaptacja wtrysków z TT 225bhp do 1.8t APU


szkopek

Recommended Posts

Witam, chodzi o wtryski od TT 225KM do 1.8T APU

Przegrzebalem forum i nic nie znalazlem odnosnie wtryskow od TT 225KM,co by mnie interesowalo. :[ Kolega oddal mi wtryski od TT tylko krotkie------a sa i dlugie.

Mam zamiar je zmienic,tylko jest maly problem.Obecnie w kolektorze mam orginalne takie jakie ida w APU - dlugie wtryski.

Wiec powinny isc takie(chyba):

Dlugie od TT:99-02 w A3 od 97-00 i A4 od 96-01 z kodami sil;AMU,BAM,APX

Nr.06A 906031J -niebieskie-386cc

A dostalem wlasnie te:

Krotkie wychodzily w TT:99-02,03-06 i w A3 od 01-03 z kodami sil;AMU,BAM

Nr.06A 906031BC -szare-386cc

Krotkie tez wychodzily w A4 1.8T 190KM BEX 320cc i tam jest taki sam kolektor jak w APU.Chodzi mi o wysokosc stopki kolektora.

Wiec czy moga isc dlugie i krotkie w ten sam kolektor.?Uwzgledniajac oczywiscie zmiane gniazda wtrysku (plastiku)

Obecnie stary zestaw od gory gniazda wtrysku (gory kolektora) do konca wtrysku (gdy jest wlozny) wynosi 44mm.

A jak wloze ten ktotki wynosi 28mm. Wiec jest ktotszy o 16mm.

Na chlopski rozum to powinienem utrzymac ten sam wymiar co mam 44mm. Bo napewno, ma to znaczenie, z jakiej wysokosci podawane jest paliwo.Czy moze sie myle.? Albo sa na to jakies normy?Czy moze ktos juz to przerabial? Czy moze trzeba szukac dludich?

Duzo pytan i prosze o odpowiedzi.

Wszelkie uwagi<>rady mile widziane.

Link to comment
Share on other sites

Powiem tylko z doświadczenia-- kumpel w b6 AMB miał seryjnie krótkie, po założeniu długich z s3 i programie również jest gitara.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...