Gornano Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam. Problem zacząl sie jakis czas temu i polegał na tym że przy około 3000obr/min autko traciło moc ale nie działo sie to za każdym razem. Jak był zimny albo jeszcze nie było na budziku 90st to raczej nie było tego problemu. Dopiero po nagrzaniu to sie nasilało. Podłączyłem go pod kompa pare dni temu i wyskoczyły mi takie błędy : 6500 (P0116) Engine Coolant Temperature Circuit Range/Performance SPORADYCZNY 561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low Adaptation Limit (Add) Surpassed Czujnik(G62) wczoraj wymieniłem,(bez kasowania błędów) potem jazda testowa.Dystans 30km przy dynamicznej jeżdzie a wskazówka pokazuje tylko 70st...Dzisiaj podłączyłem niunke i poijawiły sie takie błędy: 561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low Adaptation Limit (Add) Surpassed INTERMITTENT 575-- ------- Manifold Absolute Pressure Control Limit Not Reached INTERMITTENT 16500 (P0116) Engine Coolant Temperature Circuit Range/Performance INTERMITTENT Więc komp w ruch i kasowanie błędów,potem jazda testowa i znowu komp i mam jeden błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent 575 - czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym,czujnik ciśnienia w rurze rozgałężnej, to wiem ale za dużo mi to nie mówi. Może jakaś nieszczelność a może..?? Wiem że było już o tym troche ale prawie wszystko tyczyło sie TDI a nie jak w moim przypadku turbo benzynki. Niech ktoś coś pomoże,doradzi??? Może na podstawie logów da sie cos powiedzieć (niestety tylko statyczne bo szybko bateria pada w laptopie) ?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84ddcdbc05f6ea7f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76981dd9670f233a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32a3282295ba3816.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47ba0f1252b7e5f1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/647143b88b29ae57.html To są moje pierwsze logi więc prosze o wyrozumiałość. Z góry dzięki.
mcm Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 musisz zrobić jeszcze raz wszystkie osobno bo te są nieczytelne
Gornano Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Szkoda ze z tych logów nic nie bedzie..Nie wiem czy jutro dam rade bo czeka mnie wypad na uczelnie ale w pn. juz napewno wrzuce nowe logi. Tylko jak je zrobic osobno,zeby znowu nie dac ciała??
mcm Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 każdą grupę osobno logujesz http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5141.0.html;highlight=jak+zrobi%E6+logi tu znajdziesz wszystko
szogun0 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Zamiast bawić się komputerem szukaj dziury w dolocie. Sprawdź szczelność intercoolera i przewody gumowe do niego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się