jac0205 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam Auto dostało turbinę po regeneracji. Podczas jazdy (przyspieszania) turbo startuje nagle od 2000 obr i ciągnie ładnie do końca. Martwi mnie tylko ten późny start - do 2000 obr praktycznie nie jedzie... Turbina przeszła tzw, odbudowę czyli wymiana całego środka (wirniki, ośka, tulejki, kierownice itp). Przed regeneracją sprawdzony n75 przez Vag-a, sprawdzone wężyki podciśnienia oraz przy turbinie po każdej stronie - wszystko było ok. Po zamontowaniu jej mechanik potwierdził, że wszystkie przewody są całe. Ale czy ten nagły skok ciśnienia to może być jednak jakaś nieszczelność ? Auto nie łapie notlaufa. Turbo po naprawie otrzymało nastawy fabryczne. log Uploaded with ImageShack.us
spanky Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 patrzac na logi doladowania to jest calkiem ok ...
jac0205 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 no a te początkowe pozycje gdzie ciśnienie zmierzone jest w granicach 1400-1500 a powinno być około 2000 ?
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Wszystko gra chociaz regulacja doladowania moglaby byc stabilniejsza - jak na turbine po regeneracji i tego typu. Sprezarka "startuje" prawidlowo.
jac0205 Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Problem ze słabym wchodzeniem na obroty został rozwiązany. Winny był przepływomierz. Wymieniony na nową, auto teraz dopiero pokazało pazurki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się