Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Proszę o wnioski z logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Auto dostało turbinę po regeneracji. Podczas jazdy (przyspieszania) turbo startuje nagle od 2000 obr i ciągnie ładnie do końca. Martwi mnie tylko ten późny start - do 2000 obr praktycznie nie jedzie... Turbina przeszła tzw, odbudowę czyli wymiana całego środka (wirniki, ośka, tulejki, kierownice itp).

Przed regeneracją sprawdzony n75 przez Vag-a, sprawdzone wężyki podciśnienia oraz przy turbinie po każdej stronie - wszystko było ok. Po zamontowaniu jej mechanik potwierdził, że wszystkie przewody są całe. Ale czy ten nagły skok ciśnienia to może być jednak jakaś nieszczelność ? Auto nie łapie notlaufa.

Turbo po naprawie otrzymało nastawy fabryczne.

log

log1j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

patrzac na logi doladowania to jest calkiem ok ...

Opublikowano

no a te początkowe pozycje gdzie ciśnienie zmierzone jest w granicach 1400-1500 a powinno być około 2000 ?

Opublikowano

Wszystko gra chociaz regulacja doladowania moglaby byc stabilniejsza - jak na turbine po regeneracji i tego typu.

Sprezarka "startuje" prawidlowo.

Opublikowano

Problem ze słabym wchodzeniem na obroty został rozwiązany. Winny był przepływomierz. Wymieniony na nową, auto teraz dopiero pokazało pazurki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...