Jump to content
IGNORED

[B5 ATJ] Proszę o wnioski z logów


jac0205

Recommended Posts

Witam

Auto dostało turbinę po regeneracji. Podczas jazdy (przyspieszania) turbo startuje nagle od 2000 obr i ciągnie ładnie do końca. Martwi mnie tylko ten późny start - do 2000 obr praktycznie nie jedzie... Turbina przeszła tzw, odbudowę czyli wymiana całego środka (wirniki, ośka, tulejki, kierownice itp).

Przed regeneracją sprawdzony n75 przez Vag-a, sprawdzone wężyki podciśnienia oraz przy turbinie po każdej stronie - wszystko było ok. Po zamontowaniu jej mechanik potwierdził, że wszystkie przewody są całe. Ale czy ten nagły skok ciśnienia to może być jednak jakaś nieszczelność ? Auto nie łapie notlaufa.

Turbo po naprawie otrzymało nastawy fabryczne.

log

log1j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

patrzac na logi doladowania to jest calkiem ok ...

Link to comment
Share on other sites

no a te początkowe pozycje gdzie ciśnienie zmierzone jest w granicach 1400-1500 a powinno być około 2000 ?

Link to comment
Share on other sites

Wszystko gra chociaz regulacja doladowania moglaby byc stabilniejsza - jak na turbine po regeneracji i tego typu.

Sprezarka "startuje" prawidlowo.

Link to comment
Share on other sites

Problem ze słabym wchodzeniem na obroty został rozwiązany. Winny był przepływomierz. Wymieniony na nową, auto teraz dopiero pokazało pazurki :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...