piotrzaba5 1 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam. Mam problem z płynem chłodniczym, a mianowicie robi się nadciśnienie i wybija mi płyn po nagrzaniu się silnika. Wybija w różnych miejscach. Jak tylko zlikwiduje z jednego miejsca wyciek to za jakiś czas mam w innym. Słyszałem że może to być uszczelka pod głowicą. Czy ktoś miał taką sytuacje. Czy ktoś wie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 zanim zabierzesz się za uszczelkę pod głowicą to sprawdź parownik bo widzę że masz LPG (możliwe że to ciśnienie spowodowane jest tym że gaz ucieka do płynu chłodzącego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Miałem ten sam problem, tyle ze nie miałem ogrzewania. Okazało sie ze to zapchana nagrzewnica ale juz rozwiązałem ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Wg mnie to uszczelka pod głowicą, sprawdź jeszcze czy olej jest ''normalny'' i czy go nie przybywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 nie ma co gdybać czy uszczelka czy nie. podjedz do jakiegoś majstra i niech zrobi test na obecność CO2 w płynie chłodniczym i będzie wiadomo... jeśli nie ma CO2 to obstawiam parownik od LPG który puszcza gaz do wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 miałem podobny przypadek:)sprawdź reduktor czy nie puszcza gazu do wody i przewód ten cienki przy zbiorniczku wyrównawczym czy nie zatkany:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Zapal na zimnym lub letnim silniku, odkręć korek zbiorniczka płynu i wypatryj czy w płynie nie pokazują się malutkie bombelki. Jeśli tak to wąchaj czy nie czuć spalinami lub gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Powiem szczerze że nie miałem pojęcia że to może też byc reduktor. Dzieki chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się