Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Odpalanie zimnego


szusty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podczas odpalania zimnego silnika obroty idą do ok. 800 i koniec, jeżeli będę odpalał z pomocą pedału gazu to zaskoczy bez problemu (obroty są ok. 1100 a jak się zagrzeje spadają do ok. 900 czyli prawidłowo). Następnie wyłączę go i ponownie odpalam bez problemu. Po ok. 2h auto się trochę wyziębi równie odpalę.

Problem jest bo dłuższym postoju.

VAG jeszcze nie podpiąłem (będę miał dostęp do niego w przyszłym tygodniu).

Co mogę zrobić na teraz ?.

Przeszukałem forum i nasuwa mi się pytanie czy może być przyczyną czujnik temperatury cieczy chłodzącej ale wskazania czujnika na tablicy są prawidłowe a może jakiś problem z ssaniem.

Dziękuję za ewentualne sugestie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić vagiem temperature na zimnym silniku ale czujnik może być przyczyną złego odpalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...