Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gdzie moduł zamka centralnego na pilota i moduł czujników parkowania


Kuklex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Wydaje mi się że to odpowiedni dział ale jeśli się mylę to od razu przepraszam.

Znajomemu ktoś rozbił bogato wyposażoną A4ke i nadarzyła się okazja żeby praktycznie za darmo przełożyć centralny zamek na pilota (u mnie jest na kluczyk) i cały zderzak z oryginalnymi czujnikami parkowania (kolor nadwozia jest ten sam). Była jeszcze opcja elektrycznych szyb na tył ale w bitku była biała skóra więc nie miałem skąd wziąć boczków na tył. Ze stacyjką i zamkami sobie poradzę ale problem polega na tym że nie mam pojęcia gdzie szukać modułów.

Szukam po forach, czytam i albo nie znajduję nic albo znajduję kilka różnych informacji. W kwestii centralki to gdzieś wyczytałem że ten moduł jest nad kolumną kierowniczą, później że jest module komfortu (a moduł komfortu to każdy z osobna silniczek szyb...). Gdzieś jeszcze wyczytałem że ten moduł centralnego jest gdzieś w okolicach tunelu środkowego. Właściciel znowu podsunął mi pomysł że ten moduł może być w pompce (bo stojąc w dalszej odległości od samochodu zamek lepiej łapał gdy stało się od tyłu samochodu (?)).

W kwestii czujników parkowania to już wiem że okablowanie jest wypuszczane w standardzie, wtyczkę już znalazłem tylko gdzie jest ten moduł?

Może ktoś orientuję się gdzie znajdują się owe moduły? Bardzo mi zależy na tym a w piątek chcę zrobić drugie podejście

Przypuszczam że po założeniu wszystkiego trzeba będzie się pobawić VAGiem z włączeniem czujników parkowania (pilota chyba też) ale tym się już zajmę. Najważniejsze to wytargać to z dawcy.

Z góry dziękuje na pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji z fabrycznym pilotem całość jest w pompie zamka centralnego , bagażnik po prawej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Przełożyłem ten moduł i dzięki niemu autko wzbogaciło się w sterowanie na pilota i alarm :) Moja centralka miała końcówkę "C" a nowa to "E" i podobno miały być problemy z przekładką (comfort nie zawsze działa poprawnie) ale mnie ten cyrk pominął i wszystko działa jak należy :)

No ale że z samochodami mam pecha... więc znowu mnie złapał. Problem polega na tym że zasięg jest żałosny. Żeby zadziałało to pilot musi być w odległości max 30cm od prawego tylnego błotnika i skierowany pod lampę (dokładne miejsce pompki). Wymieniłem już baterie na Duracelle, działało przez jeden dzień na odległość około 50cm, ale teraz znowu muszę prawie przykładać pilota pod lampę żeby zareagował. Wymieniłem obudowę kluczyka na taka z allegro za 45zł, ale nie wiem czy ona może być przyczyną bo pamiętam że na starej obudowie też nie działało za dobrze - ale właścicielowi dawcy przed wypadkiem działało jak należy

Czy tam jest jakaś antenka czy cuś? Czytałem że można pokręcić potencjometrem w pilocie ale wiem że tak mogę go rozregulować więc wolę się od tego trzymać jak najdalej.

Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...