robak192 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Mam problem, wymieniłem ostatnio króciec i termostat gdyż silnik słabo się grzał w mrozach a króciec był pęknięty i ubywał płyn. Po wymianie na postoju wskaźnik na tablicy potrafi pokazać temperaturę 100 kilka stopni. Sprawdzałem na kodach w Climatonicu to silnik ma 90 stopni a płyn chłodzący potrafi dojść do 106 stopni. Do tego ubywa mi płyn w układzie, teraz się jakoś uspokoiło ale wcześniej ubywało bardzo dużo. Do tego jest wysokie ciśnienie w układzie (przez przegżewanie płynu?) Ktoś ma jakiś pomysł co to może być, jeśli uszczelka pod głowicą to dlaczego płyn się tak grzeje po wymianie termostatu ? Pozdrawiam i proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się