Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Płyn 106 stopni a silnik 90 ??? wysokie ciśnienie ubytki płynu ZDESPEROWANY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, wymieniłem ostatnio króciec i termostat gdyż silnik słabo się grzał w mrozach a króciec był pęknięty i ubywał płyn. Po wymianie na postoju wskaźnik na tablicy potrafi pokazać temperaturę 100 kilka stopni. Sprawdzałem na kodach w Climatonicu to silnik ma 90 stopni a płyn chłodzący potrafi dojść do 106 stopni. Do tego ubywa mi płyn w układzie, teraz się jakoś uspokoiło ale wcześniej ubywało bardzo dużo. Do tego jest wysokie ciśnienie w układzie (przez przegżewanie płynu?) Ktoś ma jakiś pomysł co to może być, jeśli uszczelka pod głowicą to dlaczego płyn się tak grzeje po wymianie termostatu ?

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...