jinbali 0 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 witam mam pytanie o różnice w silnikach BAU i BDH a także o ich awaryjność?(wałki, krzywki itd.) czy nadal są to 'silniki specjalnej troski' tak jak AKE? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 silniki na literkę B pozbawione są już wad materiałowych (wałki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=63530&postdays=0&postorder=asc&highlight=wa%B3ki+rozrz%B1du+tdi&start=20 A przede wszystkim: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffi_wawa 0 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 silniki na literkę B pozbawione są już wad materiałowych (wałki) Oprócz BFC niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Co do pytania z tematu - BAU i BDH to praktycznie identyczne jednostki wystepujace wylacznie z Quattro. Co do pytania BAU/BDH vs AKE - to AndyN podal wyczerpujace temat linki. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi