Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Błędy


kazuyaet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziś robiłem diagnostyke i wyskoczyło mi pare błędów.

Dodam, że autko jest po chiptuningu, założona jest manetka do komputera, radio firmowe zamienione na zwykłe, w drzwiach od kierowcy czasem głośnik przerywa, może to jest związane z błędami. Prosze o analize.

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 FN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1413

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E02A044947 AUZ6Z0A0153255

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

18071 - Control Circuit for PD Injectors: Short to Plus

P1663 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1326

Coding: 04155

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 A

Component: A4 Klimaautomat 0711

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279

Component: int. Lastmodul RDW 0510

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0304

Coding: 00011

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-10 - - - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 G

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D21

Coding: 00000

Shop #: WSC 32468

WAUZZZ8E02A044947 AUZ6Z0A0153255

2 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-00 - No Communications

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AQ

Component: Komfortgerát T85 0214

Coding: 06720

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-00 - No Communications

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

80-00 - Single-Wire Operation

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

zapieczone kierownice w turbo - WD40 + BS grupy 11, potem masowanie pedalu gazu i moze sie rozruszaja

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

to po wymianie manetki - jest na forum procedurka jak zrobic kalibracje czujnika skretu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Widzisz kolego mstan, nie o taką pomoc prosze. Ja prosze o "analize". Odczytać kody błędów terz potrafie wystarczy zrobić kopiuj i wklej a potem szukaj, a pozatym obok błedu jest jego tłumaczenie.

Jak to było w temaci:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=dynamiczna

Diagnostyka silnika właściwa.

Diagnostykę wykonujemy trójetapowo:

1. poprzez odczyt błędów;

2. poprzez odczyt bloków wartości mierzonych:

a. w tzw. próbie statycznej;

b. w tzw. próbie dynamicznej.

Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje:

1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika [ECU]:

Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 02-Fault Codes

po czym zapisujemy wyświetlone błędy [o ile w ogóle są] do pliku .txt i oczywiście zamieszczamy na forum.

Potrzebuje takiej odpowiedzi jakiej mi udzielil kolega DareQ .Chwała mu za to.

zapieczone kierownice w turbo - WD40 + BS grupy 11, potem masowanie pedalu gazu i moze sie rozruszaja

Faktycznie mam zapieczone kierownice , po chipie jest to bardziej odczuwalne. Ja daje gaz do podłogi on chwile sie muli a potem rakieta.

Wymieniałem zawór turbiny, zawór recylkulacji spalin i przepływke. Po każdej wymianie coś sie polepszyło. Teraz czas na turbo.Wiecie gdzie można ten zabieb czyszczenia zrobić w okolicach Łodzi, Kalisza albo Ostrowa Wielkopolskiego

Boje sie troszke błedu :

18071 - Control Circuit for PD Injectors: Short to Plus

P1663 - 35-00 - -

Mam nadzieje ze nie ma on zbytniego Wpływu na pompowtryskiwacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc problem z wiazka elektryczna do pompowtryskow, poczytaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_pompowtryski_zaczely_znowu_dzialac-t25935.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...