Jump to content

DareQ

Pasjonat
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About DareQ

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    poludnie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CAPA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

845 profile views
  1. Gdzie mozna dostac tulejki z poliftowej zwrotnicy? Ktos to moze dorabia?
  2. Nie pasowaly otwory pod sruby i spinki (nadkola oryginalne)
  3. W blotniku poliftowym sa otwory, w ktore wchodza plastikowe bolce nakladki (dodatkowo sa kawalki tasmy dwustronnej). Osobiscie obcialem te bolce i calosc przykleilem na tasmie dwustronnej. Numery: 8K0853823, 8K0 853 824
  4. Mialem identyczne objawy - pobor pradu ok 200mA po uspieniu i blad magistrali +brak mozliwosci odczytu VCDS'em parametrow akumulatora w Gateway'u. Po wypieciu wtyczki idacej do alternatora (w 3.0TDI w podszybiu) prad spoczynkowy ok 20mA i diagnostyka w gateway wrocila. Wymienilem regulator napiecia w alternatorze i jest ok
  5. Kupilem poliftowe plastikowe nadkola i ... sprzedalem do nie pasowaly
  6. Moglbys cos wiecej napisac na ten temat, podzielic sie swoimi doswiadczeniami?
  7. DareQ

    B8 TrOOOOp

    Orientujecie sie moze czy rozrusznik 059911021L z A4 B9 3.0TDI bedzie pasowal do B8?
  8. Zobacz ofertę Tulejki zwrotnicy polift Kupie 2 tulejki zwrotnicy polift pod sworzen 14mm Dodający DareQ Wysłano 02/15/20 Kategoria Audi A4 B8
  9. Kupie 2 tulejki zwrotnicy polift pod sworzen 14mm
  10. DareQ

    światła drogowe

    Przed dolozeniem tempomatu swiatla drogowe dzialaly?
  11. W europie 433MHz. Wiekszym problemem jest to, ze popularne u nas napedy (Faac, Nice, Came) uzywaja pilotow o zmiennym kodzie, z ktorymi HomeLink nie wspolpracuje. U siebie podlaczylem oryginalne piloty pod ori lampke z przyciskiem HomeLink - wyglada jak z fabryki, dziala bardzo dobrze. Odpadly problemy z wymiana MCE, komfortu, zdejmowaniem CP, bujaniem sie z administracja/technikami (tam gdzie nie mozemy sami dokodowac pilota).
  12. DareQ

    światła drogowe

    Masz asystenta swiatel drogowych HBA?
  13. Mialem to samo po wymianie filtra paliwa, zaraz jak tylko wyjechalem od mechanika - mimo, ze odpowietrzali uklad VCDS'em z 4-5 razy. Wrocilem, odpowietrzyli uklad jeszcze kilkukrotnie, potem poklekotal na wolnych obrotach jeszcze kilka minut i bylo ok
  14. DareQ

    C7 Resident

    Wasze C7 tez tak rdzewieja? 4 minuta 47s - w komentarzach mozna znalezc odpowiedz autora ze wszystkie A6 A7 tak maja....
  15. Sprobuj zakodowac wartoscia "8K0915105E MLA 180723N0WD" lub "8K0915105E MLA 180724N0WC"
×
×
  • Create New...