Skocz do zawartości

radzio06

Pasjonat
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O radzio06

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radzio06

7

Reputacja

  1. Słyszałem, że dają pp 2.8 - 3.0...
  2. Siema. Myślę nas zmiana coolera na wiekszy w 3.0 TDi CCWA FMIC ? Wagner ? Co polecacie ? Potrzebuję wymiary o jakich powinienem kupić I taki który pasuje P&G beż rzeźby. Ściągam stary, montuje nowy. Może ktoś robil taki zabieg, raczej napewno I jest w stanie podpowiedzieć. Dzięki z góry.
  3. Siema. Niech ktoś się wypowie konkretnie jakie powinno być ciśnienie w oponach . A4 3.0 TDI Quattto 255/30/20 : oraz 245/35/19 : dzięki
  4. Odświeżam. Podczas wymiany czujnika odpielo się Ciegno laczace ten czujnik V68 . Jak na foto. Czy ktoś wie gdzie ono jest zapinane pod tunelem ? Co trzeba rozebrać żeby go zapiąć?
  5. Nie dowiedziałem się niczego. Przedliftowe są materiałowe, zbiera się brud itd a liftowe są plastikowe.
  6. Tak mam przedlifta i założyłem z lifta s line o takim numerze jak wyżej, jednak ktoś wjechał mi w tyl i auto idzie do Aso na wymianę I chciałbym żeby założyli mi taki sam liftowy s line ale po numerze jaki mi podali to wydaje mi się że jest to zwykły nie s line . Bo ten numer już nie występuje i jest zamieniony na inny.
  7. Siema Potrzebuję numer zderzaka tyl do Avanta poliftowego S-Line. Aktualnie mam o numerze 8K9 809 511 N. W ASO mają zakładać mi nowy mówiąc, że pod tym numerem już nie występuje tylko zamienia się na numer 8K9 807 067B. Patrząc po zdjęciach to wygląda na zwykly zderzak poliftowy bez S-line. Ktoś wie, chcąc kupić nowy zderzak w ASO poliftowy tyl S-line z jakim numerem występuje teraz ? Pozdro
  8. Ale taki zbieg okoliczności że po wymianie przednich wewnętrznych przegubow nasiliło sie drganie podczas przyspieszania ? Czyli lozyska w dyfrze do zmiany lub cały dyfer po małym przebiegu.
  9. Nic się nie działo, ale człowiek głupi. Zmieniałem zawieszenie całe przód, hamulce, poduszki pod motorem i skrzynia i pomyślałem ze przy okazji zmienie przeguby wewnętrzne żeby nie dopadło mnie w przyszłości a tu lipa.
  10. Siema. Niech ktoś pomoże.... 3.0 TDI CCWA Tiptronik Założyłem 2x nowe przeguby wewnętrzne firmy Febest i po krótkim czasie podczas przyspieszenia nastąpiły wibracje/drgania. Chcę je wyrzucić i założyć coś dobrego. Doradźcie co założyć żeby wstrzymało 314 Ps 620nm ? Ori używkę czy cos nowego sprawdzonego? Oryginalnie mam poloski o numerze 8K0407271Q. Dzieki
  11. Siema. Orientuje się ktoś może czy plastikowe nadkola przednich blotikow z polifta podchodzą beż problemu do przedlifta? Bo te materiałowe to porażka. Miałby ktoś numery Ich? Pozdro
  12. Zmieniłem kodowanie wpisując numer seryjny nowej Varty i problemu już nie ma. Także temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  13. Gateway nowy, zmieniany w Aso Audi w niemczech. Z tego co mi wiadomo to założyli Gateway o innych numerach niż miałem. Ale przed zmianą Gateway miałem.te same błędy, od kad kupiłem auto 4 lata temu to te błędy mi się pojawiały...
  14. Bo padl. Brak licznika, brak komuny z abs, licznikiem, parktronikiem, hamulcem postojowym itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...