Skocz do zawartości

slodki79

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O slodki79

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Ponikiew Mała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia slodki79

1

Reputacja

  1. Nie pamiętam dokładnie ale chyba od A4 B8 będzie dobry lub A5 tylko jedną końcówkę przegubu o skrzyni trzeba przerobić i resztę pod wymiar.
  2. Poszukaj sobie wału od innej Audi z przegubem bez luzu i dobra podporą. Najważniejsze aby średnica rur była ta sama, oddaj do dobrego zakładu skrócą Ci pod wymiar twojego. Ja tak zrobiłem do swojej "Balbiny". Mam skrócony od A6 C6, jak założysz z podporą od A6 to wał idzie prawie prosto.
  3. Poszukaj dobrego z A6 C5 aby średnicę rur były odpiwiednie i oddaj na skrócenie wg twojego. Ja tak robiłem u siebie, nawet jeździłem z podporą od A6, ale wymieniłem przy skracaniu.
  4. Może sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze
  5. Poszukaj sobie dłuższego wału z A6 tylko nie pamiętam który model czy C5 czy C6 ważne aby dobry był przegub na środku i rury miały te same średnice co u ciebie. Oddasz do zakładu skrócą pod wymiary twojego. Ja tak sobie robiłem ponieważ miałem u siebie rozwalony środkowy przegub. Od razu wymienili przeguby zewn. wyważyli i jest git. Pozdrawiam PS- tylko trzeba wymienić podporę bo w A6 jest trochę niższa... (dla ciekawych da radę jeździć z taką także ) ale ja wymieniłem przy okazji zmiany łożyska...
  6. Może nie bezpośrednio ciebie dotyczy, ale warto poczytać i się zastanowić... Sprzedał auto z wadą i teraz zapłaci odszkodowanie - ponad 30 tys. zł WWW.AUTO-SWIAT.PL Sprzedawca 6-letniego Opla czuje się pokrzywdzony, ponieważ trzy...
  7. Szukaj wału od A6 aby miał przegub homokinetyk przy podpore, oczywiście bez dużych luzów Długością się nie martw oddasz do firmy i dopasują Ci długość jak należy. Do swojej robiłem taki myk, ważne tylko podpore wymienić, bo A6 ma trochę niższą co niby nie przeszkadza. Lepiej zrobić jak oryginał.
  8. Kolego ja miałem też taką sytuację, chyba nawet też kiedyś tu opisywałem. 151,7 KM/302,9 Nm Dobry "szpec" ogarnie Ci to bez problemu. Dodatkowo poprawi program do odpowiedniej "kondycji" ostatniego wykresu z mocą już nie mam, bo w sumie nie muszę nikomu nic udowadniać, ale po drugiej korekcie jak wymieniałem pompki z AL wypluło 172/372Nm. Po wymianie głowicy i ostatniej korekcie w ASO 179/380Nm. to tyle na seryjnym gracie z pompką AL
  9. slodki79

    Skradzione

    To i zabłysnąłeś z pomocą.... Zastanów się czy takie komentarze są tu na miejscu...
  10. Jeśli masz na myśli zaworek to był wymieniony oryginał ok 30k km temu. Poza tym zastanawiam się jaki ma wpływ wyżej jedna czy druga strona skoro układ jest zamknięty i zanim dotrze powietrze na pompki to jeszcze filtr i vakum.... Nie sądze aby aż tak powietrze się dostawało. Zwłaszcza że to nie ciągły błąd a sporadyczny. Zauważyłem już dawno temu też, że jak jest minusowa temp. powiedzmy między -5 i niżej gdzie trzeba długo grzać świece (-15 np.) To jak po nocy odpalę i zgaszę to tak za ok 7-8 godz. postoju jeśli podejdę odpalić to pali od strzała i nawet kontrolka od świec się nie musi długo świecić. A czasami po 10 godz. stania od pierwszego nocnego odpalenia już długo grzeje świece... Dziwna sprawa i nawet nie wiem skąd się takie coś bierze. Pewnie nie zwracaliście na to uwagi, jak coś to sprawdźcie w przyszłości. Jakieś dziwne cykle w ECU się dzieją czy co...??? Przeca nawet płyn temperatury nie złapie.... Dziwne te "helmuty" ?
  11. Panowie sprawa pewnie już nie raz poruszana, ale nie z moimi logami hihi Nie ważne czy zimny czy gorący, temperatury letnie czy zimowe. Jest tak że czasami pali od tzw. "strzała", a niekiedy muszę kręcić trochę dłużej. W lato to bez obawy, ale obawiam się o zimę, że będę musiał odpalać na 2-3 razy gdzie powinien od razu po podgrzaniu świec. Czy może to być problem z programem??? Moc podniesiona od dłuższego czasu na 170/370Nm, ale ok 1-1,5 roku temu wymieniałem głowicę, pompa vakum nie wymieniana. logi z wczoraj 013 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaeb9431965383c1c341d?AuthKey=442b7f7760184bd5b91b04e6d0fd98b3 018 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf03431965383c1c341e?AuthKey=026bcfc4bb29486bb633ff926ad025ba 023 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf1c431965383c1c341f?AuthKey=45ba190b6cdc4b72ae6fcdea80134b7c logi dziś 013 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf93431965383c1c3420?AuthKey=15a5c3ccb0964c498a919244512423a1 018 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaafac431965383c1c3421?AuthKey=b149ae7e6b3d4ef9accd29ea37ce2014 023 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaafc3431965383c1c3422?AuthKey=f838707e6c824e3e843802ff168b1eca 007 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaa9fd431965383c1c341b?AuthKey=197b10083b3344db8a8d5c02a9d152ad
  12. Witam. Panowie u mnie żadnych błędów nie było i wszystkie mechanizmy sprawne. Oddałem do kumpla do serwisu, sprawdzali i okazało się, że do wymiany chłodnica klimatyzacji. Dodatkowo miałem dławik, dałem do wymiany. Chłodnica okazała się już mało wydajna, podobno też zaczynają delikatnie puszczać płyn po bokach, no starość hihi hihi Dziś odebrałem i chłodzi równo bez problemu. Dodam jeszcze że rurka za dławikiem wcześniej też była zimna... Pozdrawiam i kieruję ku chłodnicy klimatyzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...