Jump to content

slodki79

Pasjonat
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

1 Follower

About slodki79

Informacje

  • First name
    Sylwester
  • Location
    Warszawa, Toruń

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze
  2. Poszukaj sobie dłuższego wału z A6 tylko nie pamiętam który model czy C5 czy C6 ważne aby dobry był przegub na środku i rury miały te same średnice co u ciebie. Oddasz do zakładu skrócą pod wymiary twojego. Ja tak sobie robiłem ponieważ miałem u siebie rozwalony środkowy przegub. Od razu wymienili przeguby zewn. wyważyli i jest git. Pozdrawiam PS- tylko trzeba wymienić podporę bo w A6 jest trochę niższa... (dla ciekawych da radę jeździć z taką także ) ale ja wymieniłem przy okazji zmiany łożyska...
  3. Może nie bezpośrednio ciebie dotyczy, ale warto poczytać i się zastanowić... Sprzedał auto z wadą i teraz zapłaci odszkodowanie - ponad 30 tys. zł WWW.AUTO-SWIAT.PL Sprzedawca 6-letniego Opla czuje się pokrzywdzony, ponieważ trzy...
  4. Szukaj wału od A6 aby miał przegub homokinetyk przy podpore, oczywiście bez dużych luzów Długością się nie martw oddasz do firmy i dopasują Ci długość jak należy. Do swojej robiłem taki myk, ważne tylko podpore wymienić, bo A6 ma trochę niższą co niby nie przeszkadza. Lepiej zrobić jak oryginał.
  5. Kolego ja miałem też taką sytuację, chyba nawet też kiedyś tu opisywałem. 151,7 KM/302,9 Nm Dobry "szpec" ogarnie Ci to bez problemu. Dodatkowo poprawi program do odpowiedniej "kondycji" ostatniego wykresu z mocą już nie mam, bo w sumie nie muszę nikomu nic udowadniać, ale po drugiej korekcie jak wymieniałem pompki z AL wypluło 172/372Nm. Po wymianie głowicy i ostatniej korekcie w ASO 179/380Nm. to tyle na seryjnym gracie z pompką AL
  6. To i zabłysnąłeś z pomocą.... Zastanów się czy takie komentarze są tu na miejscu...
  7. Jeśli masz na myśli zaworek to był wymieniony oryginał ok 30k km temu. Poza tym zastanawiam się jaki ma wpływ wyżej jedna czy druga strona skoro układ jest zamknięty i zanim dotrze powietrze na pompki to jeszcze filtr i vakum.... Nie sądze aby aż tak powietrze się dostawało. Zwłaszcza że to nie ciągły błąd a sporadyczny. Zauważyłem już dawno temu też, że jak jest minusowa temp. powiedzmy między -5 i niżej gdzie trzeba długo grzać świece (-15 np.) To jak po nocy odpalę i zgaszę to tak za ok 7-8 godz. postoju jeśli podejdę odpalić to pali od strzała i nawet kontrolka od świec się nie musi długo
  8. Panowie sprawa pewnie już nie raz poruszana, ale nie z moimi logami hihi Nie ważne czy zimny czy gorący, temperatury letnie czy zimowe. Jest tak że czasami pali od tzw. "strzała", a niekiedy muszę kręcić trochę dłużej. W lato to bez obawy, ale obawiam się o zimę, że będę musiał odpalać na 2-3 razy gdzie powinien od razu po podgrzaniu świec. Czy może to być problem z programem??? Moc podniesiona od dłuższego czasu na 170/370Nm, ale ok 1-1,5 roku temu wymieniałem głowicę, pompa vakum nie wymieniana. logi z wczoraj 013 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaeb9431965383c1c341d?AuthKe
  9. Witam. Panowie u mnie żadnych błędów nie było i wszystkie mechanizmy sprawne. Oddałem do kumpla do serwisu, sprawdzali i okazało się, że do wymiany chłodnica klimatyzacji. Dodatkowo miałem dławik, dałem do wymiany. Chłodnica okazała się już mało wydajna, podobno też zaczynają delikatnie puszczać płyn po bokach, no starość hihi hihi Dziś odebrałem i chłodzi równo bez problemu. Dodam jeszcze że rurka za dławikiem wcześniej też była zimna... Pozdrawiam i kieruję ku chłodnicy klimatyzacji.
  10. slodki79

    Wał napedowy

    Cześć. Słuchaj przede wszystkim muszą zgadzać się wymiary. Ostatnio przerabiałem temat jeden miałem krótki 1cm drugi 1cm za długi nie pamiętam nr. Oddałem swój do regeneracji bo męczyło mnie jeżdżenie, szukanie,przymierzanie itp. itd. Później jeszcze musiałem dodatkowo jechać do zakładu w Zielonce aby wyważyć już na samochodzie bo był przy podporze źle wyważony... Ciężko jest teraz dostać dobry wał do B6 obojętnie jakiej... Rozmawiając z gościem, który regenerował wał i później z panem, który wyważał zapytałem czy można kupić wał od nowszych modeli które mają inne końcówki np od B8 wyszł
  11. Też niedawno miałem dylemat i bez żadnego zastanawiania Xiaomi Redmi 3s 32GB DualSim LTE jak narazie nie ma do czego się dowalić, procesor i inne dają radę no i duży plus bateria. Jedyny minus, nie ma w zestawie słuchawek hihihi ale to nie problem.
  12. Jechać na okręgową stację kontroli i powiedzą. Ja młodej w toyocie robiłem i najpierw byłem się dowiedzieć. 1. Zdjęcia samochodu z kratką. 2. Do wymontowania kratki albo wyznaczą Ci gościa (niby powinni zrobić to sami) albo sam zrobisz, kwestia dogadania. 3. Założenie siedzeń także zdjęcia muszą być. 4. Ważenie samochodu z siedzeniami-odebranie kwitu. 5. Jechać znowu na przegląd i dać zdjęcia przed i po montażu siedzeń z kwitem wagi. 6. Odebranie kwitu i nic więcej jak rejestracja w urzędzie komunikacji z resztą kwitów KRS...itp.
×
×
  • Create New...