Skocz do zawartości

wielki1980

Pasjonat
  • Postów

    300
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wielki1980

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Sanok, Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wielki1980

2

Reputacja

  1. Witam. Kolego i jak się sprawuje ten wałek kolbenschmidt?
  2. Nikt się z takimi błędami nie spotkał?
  3. Proszę o weryfikację błędów: VCDS Version: Beta 11.2.0 Data version: 20110305 Friday,17,March,2017,16:11:35:10074 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E53A198054 Mileage: 361380km/224551miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl Part No: 038 906 019 JQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 VCID: 6FE9D78F055D WAUZZZ8E53A198054 AUZ6Z0B0277973 No fault code found. Readiness: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 VCID: E5C535A757A1 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 05311 VCID: 2647F2ABEA27 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 79-00 - Please Check Fault Codes ------------------------------------------------------------------------------ Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8E2.lbl Part No: 8E0 907 279 C Component: int. Lastmodul RDW 0203 Coding: 00001 Shop #: WSC 05311 VCID: 326F1EFBD6EF No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.lbl Part No: 8E0 959 655 B Component: Airbag 8.4EP 2000 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 366722EB3A87 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------ Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00042 Shop #: WSC 05311 VCID: 3E773ACB12B7 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Coding: 00100 Shop #: WSC 05311 VCID: 2C530083F4CB WAUZZZ8E53A198054 AUZ6Z0B0277973 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl Part No: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 VCID: EBD1439FB145 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl Part No: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1310 Coding: 08026 Shop #: WSC 05311 VCID: 74E3D8E36C7B Subsystem 1 - Part No: 8E1959801B Component: Tőrsteuer.FS BRM 0002 Subsystem 2 - Part No: 8E1959802B Component: Tőrsteuer.BF BRM 0002 12 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent 01559 - Drivers Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01802 - Door Warning Lamp; Pass Side (W36) 57-00 - Electric Circuit Failure --------------------------------------------------------------------- End Zawartość dodana 13 minutes later Gdzie szukać przerwy w komunikacji miedzy licznikiem a klimatronikiem i modułem komfortu?
  4. Dzięki Kamil- zmuszę mechanika do pomiaru ciśnienia pompy .
  5. Pompa używka ale na tej która była wcześniej też było to samo. Czyżby taki zbieg okoliczności? Jaka jest prawidłowa wartość ciśnienia paliwa?
  6. Możesz mi przybliżyć co sprawdzić dokładnie w układzie paliwowym. Pompa podmieniana, filtr wymieniony, oringi na pompowtryskach nowe- nie wiem co jeszcze można sprawdzać? Silnik odpala czy zimny czy ciepły na "dyg"
  7. Mechanik wymienił jeden pompowtryskiwacz (na trzecim cylindrze) i samochód odzyskał po części moc jednak trzęsie budą w do około 3000obr/min- na większych obr nie czuć drgań. Zrobiłem diagnostykę pompowtryskiwaczy zgodnie z logi poniżej: http://vaglog.pl/log-001_ttuv74.html http://vaglog.pl/log-004_LeR6L.html http://vaglog.pl/log-007_29839.html http://vaglog.pl/log-013_2Q8MrAg.html przed wymianą pompowtryskiwacza na 3 cylindrze było tak: http://vaglog.pl/log-013_tPsXNTu.html nie trzęsło tak autem ale moc była mniejsza. Blok 023 przy 2000 obr/min oraz dodatkowo przy maksymalnej prędkości obrotowej silnika : http://vaglog.pl/log-023_E9ocw8.html i kilka logów podczas pracy silnika ze wzrastającymi obrotami "jazda na pierwszym biegu": http://vaglog.pl/log-013_ptgkA.html http://vaglog.pl/log-013_EO00x.html http://vaglog.pl/log-013_n4kNK.html http://vaglog.pl/log-013_y6hK4.html http://vaglog.pl/log-013_MiC8eZL.html http://vaglog.pl/log-013_z5yZVc.html Proszę przejrzeć czy jeszcze jakiś pompowtrysk jest do wymiany.
  8. Przed naprawą głowicy zaczął pracować jakby ma trzy cylindry więc nie miał mocy -zresztą nie kręciłem go na wyższe obroty bo telepało strasznie silnikiem. Mechanik stwierdził że wytarta szklanka na wylot i wałek przytarty- zrobił kapitalny remont głowicy. Poskręcał wszystko auto odpaliło i równo chodzi ale mocy brak. Zastanawiam się czy szklanka i wałek nie były wcześniej już w takim stanie a silnik dobrze chodził a przyczyna straty mocy jest gdzieś indziej.
  9. Pompa tandemowa podmieniana więc raczej poprawne. Nie wiem jakie ciśnienie bo nie byłem przy pomiarach mechanika.
  10. Turbina ok , pompa vacum podmieniona, wężyki podciśnienia sprawdzone, wydech drożny a dalej nie jedzie. Mechanik nie wie czego się już czepić.
  11. Auto u mechanika i nie mogą dojść końca co mu jest. Czepili się turbiny - nie wiem czy jest sens.
  12. Panowie a może to zatkany katalizator jest przyczyną "zmulenia" auta.
  13. Ciśnienie narasta ale po przekroczeniu nawet 3000obr auto nie ma kopa tego co miało. Zawartość dodana 17 minutes later Panowie podpowiedzcie coś bo jadę jutro do mechanika który robił remont. Chce mieć jakieś asy w rękawie...
  14. Krociec szczelny. Moze to pompowtryski? Jak sprawdzic czy sa sprawne?
  15. No kleiłem króciec niedawno- nie mam wakuometra żeby sprawdzić podciśnienie. Hamulec ok i widzę że jak robię test wyjść to sztanga działa. Zawartość dodana 1 minute later Na logach widać , że turbo doładowuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...