Skocz do zawartości

Pyccqku

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pyccqku

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pyccqku

0

Reputacja

  1. Obstawiałbym na problem z klapami recyrkulacji powietrza. Najlepiej jest sprawdzić czy przy nawiewach nic się nie połamało.
  2. Witam szanowne Państwo Zwracam się z prośbą o analizę logów grupy 13, 18, 23. Auto po odpaleniu dosyć mocno dymi na biało przez parę sekund (po czym ustępuje). Pacjent to A4 B6 1.9 TDI AVF PD Być może temat łączy się z poprzednim założonym przede mnie o "mocnej serii" - tam w załączeniu przesłałem wykres z hamowni. TEMAT Z WYKRESEM Z HAMOWNI Jeżeli chodzi o analizę grupy 4, to logów nie mam ale wynik wachał się między -1.7 a -2.5 W linku poniżej przesyłam logi z VAG COM (pod koniec dobiłem do 2000 obrotów - postój) http://bit.ly/2HCDdsn W załączeniu do tematu ostatni wydruk ze skanu samochodu. Będę wdzięczny za pomoc, wynik.pdf
  3. Tez bym obstawial rozrusznik. Chyba lepiej jest kupic uzywke w dobrym stanie. Zawsze mozesz podmienic i sprawdzic czy dziala jak powinno, a majatku nie wydasz. Co do roboty to jest on dosyc dobrze ukryty i chyba bez podnosnika nie wyciagniesz.
  4. 238tys - przebieg ori, sprawdzony ?
  5. Witam forumowiczow, wczoraj bylem w jednej z okolicznych firm tunerskich (firma zajmujaca sie wieloma sportowymi samochodami) celem podniesienia mocy. Niestety po pierwszym pomiarze mocy na hamowni wyszla za duza seria (153 km i 320nm). Dowiedzialem sie, ze turbosprezarka przeladowuje na gorze i po sprawdzeniu dawkowania PD na sprzedzie firmowym nierowno dawkuja co powoduje ten wzrost. Dawkowanie (film, bo nie zapisalo mi logow): https://photos.app.goo.gl/nPtovkTLSFUBcYfY8 Czy to mozliwe ze w 1.9tdi bez wirusa bylo az tyle mocy? Wczesniej udalo mi sie znalezc temat w ktorym ktos tez pisal o podobnym przypadku, ale czy to normalne i mozna smialo mapowac autko? Po skanowaniu VCDS nie znajduje bledow z silnikiem (jest tylko blad na liczniku (zamontowany zly czujnik poziomu oleju) i blad z wziazka w drzwiach od strony kierowcy. Dodam ze przez sekunde, dwie po odpaleniu obroty (nie zawsze) nieznacznie spadaja i slychac charakterystyczny stukot. Nie zanotowalem problemow z odpalaniem, max po 2 dniach nie ruszania auta rozrusznik zakreci do 3x. Przy dodawaniu gazu slychac dodatkowo metaliczny dzwiek (dzwiek bardzo podobny do wyrobionej wiskozy, jak je sprawdzic?) Bylbym wdzieczny za analize wykresu oraz dawkowania ktore sprawdzilem w VCDS.
  6. Sprawdz firme RS Auto Service w Komornikach. Spec z firmy tunerskiej mi o niej wspomnial.
  7. Udało się ustalić powód nierównej pracy silnika - były to lejące pompowtryski (dokładniej to jeden - trzeci). Wymienione zostały uszczelki, wszelkie grzybki i podkładki na każdym a do tego okazało się że gwint na 3 pompowtryskiwaczu jest urwany. Gwint został naprawiony przez fachowca za pomocą stalowej sprężynki (takie zestawy naprawcze) i wszystko ponownie w normie.
  8. @Piotrsob1 Niestety sam nie mam interfejsu aby połączyć samochód z komputerem (jest jeszcze gdzieś w Chinach), musiałbym znowu jechać tam gdzie ostatnio i znowu zapłacić (a silnik się już rozgrzeje). Z tego co zauważyłem to ten dźwięk metalowy dochodzi jakby ze strony schowka pasażera. Jestem na poniedziałek rano umówiony z moim mechanikiem na poprawę kąta wtrysku, ale obawiam się że mogę mieć coś z tłokami (może jest wytarty albo nie ma smarowania ? ). Może to być też wirnik na turbo który ma luzy albo sprzęgiełko klimatyzacji? Czy jest jakiś sposób abym mógł sprawdzić czy ten dźwięk nie dochodzi od turbosprężarki? Może to od tego cały problem? @EDIT Wyczytałem że ktoś miał taki sam dźwięk (na filmie brzmi on identycznie jak u mnie) i problemem okazała się wiskoza. Jutro postaram się to jakoś sprawdzić @EDIT2 Udało się ustalić że leje 3 PD (wskaźnik -3), natomiast 1 i 2 były na (-1.5) więc wysłałem je na gwarancję. Z tego co się dowiedziałem uszczelki na nich były mocno poprzecinane i wypalone.
  9. To dzięki wielkie za pomoc :)) W Poniedziałek umówię się na poprawę, i jak będzie zrobione to dam znać czy pomogło
  10. @Tracer39 Serdecznie dziękuję za poradę kolego, też myslę że takie coś może jest spowodowane właśnie tym złym ustawieniem kątu. Ale czy może to skutkować aż wypadaniem zapłonu? Tym bardziej tylko na zimnym silniku? Głupio się przyznać, ale nigdy w samochodach nie wymieniałem tej części i mam małe doświadczenie. Tym bardziej z PD.
  11. Hej, Oczywiście ten kąt który ustawia się tym dużym kółkiem przy rozrządzie (to chyba jest kąt synchronizacji). Błąd który pokazał mi komputer to wypadanie zapłonu. Dziwne jest to, że jak się rozgrzeje to chodzi normalnie i już nie dymi (zrobiliśmy nawet z kolegą test - on jechał za mną przez 15 km i ani razu nie puścił białego dymka, jedynie trochę sadzy przy przyśpieszaniu). Oleju nie ubywa ani nie przybywa. Płynu chłodniczego również nie ubywa. Pod żadnym korkiem nie ma jakiś dziwnych rzeczy - ot czarny plastik i gumowa uszczelka. Olej nie miesza się z płynem do chłodnic. @EDIT Mogę dodać, że dzisiaj jak go odpaliłem nie było tego problemu i od początku chodził ładnie i nic nie dymił, nie było czuć ropy. Wygląda to na jakiś problem z kompresją?
  12. Szanowni Państwo, Od pewnego czasu spotykam się z pewnym problemem. Otóż po odpaleniu zimnego silnika mam trząsawki w aucie, samochód dymi na biało, wyczuwalny jest zapach nieprzepalonej ropy i obroty spadają do 800 po czym delikatnie podskakują do prawidłowej wartości. Jedyna informacja jaką pokazał komputer to błąd "wypadanie zapłonu na 3-cim cylindrze". Niżej załączam wszelkie wyniki testów i obserwacji: Rozrząd wymieniany ok. 1000 km temu na nowy ContiTech + wałki i pompa wody. Pompowtryski regenerowane 10 m-cy temu (wyczyszczone, 2x testowane na maszynie i wymienione końcówki na nowe) (dawkowanie -0.3, +0.3, -0.3, +0.3) Przepływomierz pracuje w normie. Kąt synchronizacji : jest ustawione na 6 Oleju silnikowego ani nie przybywa ani nie ubywa. Płynu chłodniczego nie ubywa i nie jest wymieszany z olejem. Pod korkami nie ma dziwnych rzeczy - zwyczajnie plastik i guma. Dymienie ustępuje po 1-2 minutach, a drgawki po rozgrzaniu silnika do 70-80. Jak przyśpieszam i puszczę gaz to słychać jakby gdzieś w samochodzie była aluminiowa puszka która uderza o inną. Ktoś miał jakiś podobny problem? Prześledziłem całe forum i diagnozy były nie trafione.
  13. Pyccqku

    Wibracje

    Tak jak napisał kolega luki19862121 przyczyn może być wiele. Ja mam ten sam problem, przy 130 km/h zaczyna trząść budą, natomiast przy 200 km/h już tak trzęsie że nawet tego nie czuć . Tak samo 3x na stacji diagnostycznej, ASO i nic nie wiedzieli. Zauwazyłem jednak, że po wymianie łożyska z przodu samochód zaczął mniej trząść. Mam jeszcze 1 łożysko z tyłu do wymiany (powoli się zbiera), więc może być to. Oprócz tego dużo innych przyczyn (nawet źle lejące PD, poducha skrzyni biegów, krzywe tarcze (to przy hamowaniu jak czujesz wibracje na kierownicy, na 90% będzie to), jakieś bąble na oponie, krzywa felga, źle starta opona, wszelkie luzy w zawieszeniu. Ja już przywykłem, i mówię sobie że ten model tak ma Pozdrawiam
  14. Witam VAG rodzinkę Zwracam się z prośbą o krótką informację, czy ktoś z Was przekładał kiedyś fotele z B7 do B6? Otóż kilka dni temu postanowiłem wymienić moje standardowe naleśniki na fotele z s-line z B7. O ile z podłączeniem elektryki sobie poradzę, o tyle już problem pojawił się z wiązką od poduszek powietrznych. Po wymianie i pierwszym uruchomieniu silnika pojawił mi się błąd, który nie można skasować - błąd bocznej poduszki kierowcy. Z tego co zauważyłem - w starych fotelach mam 2 żyłki a w nowych 3. To samo w wtyczce żeńskiej od podłogi - są 2 żyłki. Myślałem, żeby podmienić wtyczkę pod fotelem od ładunku pirotechnicznego na tą od naleśników, ale zabawa z poduchami to trochę niebezpieczna jest. Proszę o pomoc, jeżeli ktoś się spotkał z takim problemem. Jeżeli trzeba będzie - porobię fotki.
  15. Witam, od jakiegos czasu chodzi za mna montaz zmieniarki cd do rns-e, jednak schowek mam standardowy, bez dedykowanej polki. A wiec czy moge wybic drzwi schowka (na aukcji czytalem ze niby sie da) z anglika i przelozyc go do mnie, czy musze kupic caly schowek z europejskiej i go zamienic? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...