Jump to content
IGNORED

Proszę o analizę wybranych logów AVF- sporadyczny problem odpalania


slodki79
 Share

Recommended Posts

Panowie sprawa pewnie już nie raz poruszana, ale nie z moimi logami hihi 

Nie ważne czy zimny czy gorący, temperatury letnie czy zimowe. Jest tak że czasami pali od tzw. "strzała", a niekiedy muszę kręcić trochę dłużej. W lato to bez obawy, ale obawiam się o zimę, że będę musiał odpalać na 2-3 razy gdzie powinien od razu po podgrzaniu świec. Czy może to być problem z programem??? Moc podniesiona od dłuższego czasu na 170/370Nm, ale ok 1-1,5 roku temu wymieniałem głowicę, pompa vakum nie wymieniana.

logi z wczoraj

013 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaeb9431965383c1c341d?AuthKey=442b7f7760184bd5b91b04e6d0fd98b3

018 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf03431965383c1c341e?AuthKey=026bcfc4bb29486bb633ff926ad025ba

023 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf1c431965383c1c341f?AuthKey=45ba190b6cdc4b72ae6fcdea80134b7c

 logi dziś

013 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaaf93431965383c1c3420?AuthKey=15a5c3ccb0964c498a919244512423a1

018 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaafac431965383c1c3421?AuthKey=b149ae7e6b3d4ef9accd29ea37ce2014

023 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaafc3431965383c1c3422?AuthKey=f838707e6c824e3e843802ff168b1eca

007 http://vaglogger.apphb.com/log/5bfaa9fd431965383c1c341b?AuthKey=197b10083b3344db8a8d5c02a9d152ad

 

Link to comment
Share on other sites

Zrób test z zostawianiem auta wyżej d*pą niż przodem... 

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz na myśli zaworek to był wymieniony oryginał ok 30k km temu. Poza tym zastanawiam się jaki ma wpływ wyżej jedna czy druga strona skoro układ jest zamknięty i zanim dotrze powietrze na pompki to jeszcze filtr i vakum.... Nie sądze aby aż tak powietrze się dostawało. Zwłaszcza że to nie ciągły błąd a sporadyczny. Zauważyłem już dawno temu też, że jak jest minusowa temp. powiedzmy między -5 i niżej gdzie trzeba długo grzać świece (-15 np.) To jak po nocy odpalę i zgaszę to tak za ok 7-8 godz. postoju jeśli podejdę odpalić to pali od strzała i nawet kontrolka od świec się nie musi długo świecić. A czasami po 10 godz. stania od pierwszego nocnego odpalenia już długo grzeje świece... Dziwna sprawa i nawet nie wiem skąd się takie coś bierze. Pewnie nie zwracaliście na to uwagi, jak coś to sprawdźcie w przyszłości. Jakieś dziwne cykle w ECU się dzieją czy co...??? Przeca nawet płyn temperatury nie złapie....

Dziwne te "helmuty" ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...