sasza_kull Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Mam taki problem - przy zmianie biegów na III-ke słychać zgrzyt ale bieg wskakuje. Tak sie dzieje podczas jazdy ale jak np pojade jakiś czas na luzie to nie zawsze zgrzytnie, natomiast jak stoi auto z pracującym silnikiem to rzadko kiedy zazgrzyta a bez pracy silnika wchodzą wszystkie biegi bez problemu. Co to może być ? Jeszcze musze sprawdzić olej w skrzyni ale jak to nie wina oleju to czy opłaca się ją remontować ?? bo coś słyszałem że po naprawach skrzyni w tym modelu szybko one padają. To prawda ??
mroova81 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Tak, jeżeli wstawiasz mu i z II na III przerzucasz szybko to mocno zgrzytnie, a jak jedziesz spokojnie i z II na III przerzucasz wolno z pół sekundową przerwą na luzie to mniej albo wogóle nie zgrzyta tak? Kurde, ten problem trawi większość samochodów! Zwłaszcza II i III bieg! To synchronizator jak kolega wyżej napisał. Koszta: kurde niestety nie małe... do B3 zawołali mi 400PLN za jedną sztukę, ale w zasadzie opłacało by się wymieniać cały komplet (po jednej na każdy bieg). Ostatecznie mimo rozbebeszania skrzyni (łożyska w środku miałem wymieniane), synchronizatorów nie wymieniłem jednak, ani jednego. Koszt i tak miałem duży. Skrzynia zamilkła (bo łożyska huczały), a ten efekt o którym piszesz miałem również po remoncie, ale mniejszy i z czasem stopniowo jeszcze ustępował, ale nie ustąpił do 0 aż do sprzedania. Moja rada taka: zmieniaj biegi tak aby nie zgrzytało i jeżdzij tak długo jak poziom komfortu będzie Ci mógł na to pozwolić.
sasza_kull Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Opublikowano 11 Maja 2008 macie moze jakis namiar na dobrego mechanika od skrzyni, we wrocku badz w okolicy wro ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się